Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@18:08:14 GMT

بازدید وزیر نیرو از منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۴۸۴۰

بازدید وزیر نیرو از منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز در جریان سفر هیات دولت به استان همدان به عنوان نماینده دولت در شهرستان فامنین حضور یافت تا از نزدیک در جریان مشکلات این شهرستان قرار گیرد.

 وزیر نیرو در برنامه سفر خود به شهرستان فامینن از مسیر و منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد شهرستان فامنین بازدید کرد‌.

تأسیس منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد همدان در فروردین‌ماه ۱۳۸۸ به تصویب مجلس رسید که این منطقه با یک‌هزار و ۳۰ هکتار مساحت در شهرستان فامنین واقع شده است و با داشتن ویژگی‌هایی همچون دسترسی به بازار عراق، همجواری با قطب‌های صنعتی بزرگ و آزادراه کربلا به عنوان شاهراه ارتباطی غرب کشور، نزدیکی به مرز خسروی و قابلیت اشتغال‌زایی حدود ۳۰ هزار نفر می‌تواند نقش موثری در پیشرفت و توسعه استان ایفا کند و فرصت ارزشمندی برای سرمایه‌گذاری است که متاسفانه تأمین آب و برق این منطقه مشکلاتی دارد که در صورت حل آن رفع محرومیت منطقه را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو در جریان سفر رئیس جمهور به استان همدان، به عنوان نماینده هیات دولت در شهرستان فامنین، با مردم این شهرستان دیدار کرد.

وزیر نیرو در این دیدار چهره به چهره که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، ضمن اطلاع از مشکلات و دغدغه‌های مردم و شنیدن مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم این شهرستان، در جریان خواسته‌ها و مطالبات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را در خصوص رفع آنها صادر کرد.

وزیر نیرو همچنین در جریان سی امین سفر استانی رئیس جمهور به استان همدان، با استقبال فرماندار و مسئولین فامنین با حضور در گلزار شهدای شهرستان فامنین و نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهدا،  بر استمرار حرکت در مسیر شهدا و الگو قرار دادن آنها به منظور خدمت هر چه بیشتر به مردم و جامعه تاکید کرد.

وزیر نیرو در ادامه برنامه سفر خود به استان همدان از خانواده شهیدان مصطفی و علی رحیمی دیدار و دلجویی و از ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا تجلیل کرد.

وزیر نیرو در ادامه برنامه خود در شهرستان فامنین از نیروگاه مفتح نیز بازدید خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر نیرو علی محرابیان شهرستان فامنین استان همدان وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است، زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است مأموران ما در هر لحظه در انجام مأموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: شهدا شمع محفل بشریت هستند و رفتند تا چراغ راهی باشند، برای همه ما شهدا جان خود را تقدیم کردند تا سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد، شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در امنیت کامل باشیم و استقلال داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان نیز جرئت تعرض به کشور ما را نداشته باشند.

محمدیان گفت: نیروی انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است، زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است مأموران ما در هر لحظه در انجام مأموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند و به شهادت برسند.

وی با اشاره به خاکسپاری پیکر شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور این شهید به روحیه ایثار همکاران ما کمک می‌کند و اعتقاد دارم برکت مجموعه ما خواهد بود.

لازم به ذکر است صبح امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ مراسم تشییع شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار و پیکر این شهید در محوطه مقر مرکزی پلیس پایتخت به خاک سپرده شد.

کد خبر 750699

دیگر خبرها

  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم