Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:54:52 GMT

تشدید در عملیات امداد رسانی /گل و لای در حال تخلیه است

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۴۸۹۶

تشدید در عملیات امداد رسانی /گل و لای در حال تخلیه است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور در ارتباط با شبکه خبر در خصوص سیل شب گذشته امام زاده داوود گفت: دیشب حوالی نیمه شب به بعد به دلیل بارش زیاد باران در منطقه امام زاده داوود در شمال غرب تهران گل و لای بسیاری از طرف پشت امام زاده و بازارچه و محله امام زاده داوود را در بر گرفت و وارد حرم شد و به همراه خود گل و لای فراوان تا ۴ متر را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه تعدادی از زائرانی که در امام زاده داوود بودند و همچنین مردم اطراف حرم اسیر سیل شدند و گل لای فراوان مردم را دچار مشکل کرد و از نیمه شب به بعد نهادهای امدادرسان مانند هلال احمر، آتش نشانی و دهیاری فعال شدند و در مرحله اول تلاش برای نجات افرادی که در گل و لای گیر کرده بودند صورت گرفت و در مرحله بعد تعدادی از هموطنان که در این حادثه فوت کردند از گل و لای بیرون کشیده شدند و بعد از هم تخلیه افرادی که در آنجا حضور داشتند انجام شد.

وزیر کشور گفت: کار با شدت ادامه دارد و گل و لای که محدوده را در بر گرفته در حال تخلیه است. مسئولین از جمله استاندار تهران و شهردار تهران، رئیس سازمان مدیریت بحران و رئیس هلال احمر و مسئولین محلی در آنجا حضور دارند نیروی انتظامی و دفاع نیز هستند تا کمک کنند زودتر گل و لای تخلیه و افرادی که در گل و لای گیر کرده اند که عدد آنها مشخص نیست را بیرون بکشند.

کد خبر 5549512 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد وحیدی امامزاده سیل شهرداری تهران شورای شهر تهران سیلاب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا زاکانی امام زاده داود شورای شهر اربعین حسینی شهردار تهران آلودگی هوا بهزیستی سازمان حج و زیارت شهر تهران قوه قضاییه امام زاده داوود گل و لای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان