Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:49:36 GMT

وزیر نیرو به شهدای فامنین ادای احترام کرد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۴۹۴۳

وزیر نیرو به شهدای فامنین ادای احترام کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه شهر فامنین در این آیین اظهار داشت: فامنین ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و بالاترین میزان مشارکت در انتخابات مربوط به این شهرستان است.

حجت الاسلام رضا مصباح افزود: با این وجود مشکلات زیادی در شهرستان فامنین وجود دارد که مهمترین آن مشکل آب است که امید می رود برای رفع اساسی و بنیادی این بحران چاره ای اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به علت فقر صنعت در شهرستان فامنین، اقتصاد و اشتغال این شهرستان منوط به رونق بخش کشاورزی است و این امر مستلزم وجود تامین آب مورد نیاز این بخش است.

امام جمعه فامنین خواستار نگاه ویژه دولت به موضوع صنعت این شهرستان شد و گفت: شهرداری فامنین جزو شهرداری های زیان ده استان است و هیچ سود و منفعتی برای شهر ندارد که باید به این موضوع نیز توجه ویژه ای کرد.

حجت الاسلام مصباح با بیان اینکه فامنین از کمترین امکانات اولیه و زیر ساختی بی بهره است ادامه داد: با توجه به دشت بودن این شهرستان مشکلی برای تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن وجود ندارد هر چند در مسکن مهر  در سالیان گذشته تاکنون نیمه کاره باقی مانده است.

علی اکبر محربیان پس از ادای احترام به شهدای فامنین، با خانواده شهیدان رحیمی دیدار و گفت و گو و از منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد بازدید کرد و در ادامه این سفر در شورای اداری شهرستان فامنین حضور می یابد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

برچسب‌ها علی اکبر محرابیان وزیر نیرو سفر استانی همدان فامنین پروندهٔ خبری دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی اکبر محرابیان وزیر نیرو سفر استانی علی اکبر محرابیان وزیر نیرو سفر استانی همدان فامنین سفر استانی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، با برنامه ریزی‌های انجام شده، این کلیپ‌ها روز دوشنبه ۱۷ و چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۱۰ صبح از رسانه استانی همدان پخش می‌شود.

احمد آریائی نژاد فرزند شمس اله با کد نامزدی ۱۱ و حسین احمدی فرزند احمد با کد نامزدی ۲۲ به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر راه یافته اند.

پیش از این نیز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، کلیپ های تبلیغاتی نامزدهای مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه ملایر از شبکه استانی همدان پخش شده بود.

تبلیغات انتخاباتی از روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز اخذ رای ادامه خواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • آقای مدودف همچنان تهدیدهای بزرگ می‌کند؛ فاجعه جهانی در راهه؟
  • مدودف: پاریس، واشنگتن و لندن هدف قرار خواهند گرفت
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)