Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:31:41 GMT

پیام استاندار خوزستان در پی درگذشت پدر شهیدان رومزی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۵۲۵۲

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان درگذشت پدر شهیدان والا مقام رومزی را تسلیت گفت

به گزارش ایسنا، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان والا مقام رومزی

خبر درگذشت مرحوم “کرمعلی رومزی” ، اسوه ایمان، صبر و ایستادگی، پدر شهیدان والامقام «منصور و محمد رضا رومزی» موجب تالم و تاثر خاطر اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پدر مومن، مقاوم و صبور در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود و امروز پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والا مقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت بیکران و همنشینی با سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.

صادق خلیلیان

استاندار خوزستان» 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اخبار سیاسی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم خوزستانی نمونه کشوری شد

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: " مرضیه باباخان‌زاده" از استان به عنوان آموزگار نمونه کشور به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله حبیبی اظهار داشت: 14 معلم از خوزستان برای انتخاب معلم نمونه به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد یک آموزگار از دزفول انتخاب شد.

وی گفت: فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است و در خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

حبیبی اظهار کرد: قرار گرفتن نام آموزگار خوزستانی در بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد.

به گزارش تسنیم، هشتم تا 12 اردیبهشت ماه به نام هفته گرامیداشت مقام معلم نامگذاری شده است.جامعه فرهنگی خوزستان 70 هزار نفر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)