Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@02:41:46 GMT

پنجمین سالگرد تأسیس مجموعه فرهنگی تمنا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۵۳۳۵

پنجمین سالگرد تأسیس مجموعه فرهنگی تمنا برگزار شد

پنجمین سالگرد تأسیس مجموعه فرهنگی تمنا با شعار پنج سال با نوجوان برای نوجوان برگزار شد.

به گزارش مشرق، پنجمین سالگرد تأسیس مجموعه فرهنگی تمنا به معنی تربیت مربی نسل امروز با شعار پنج سال با نوجوان برای نوجوان با حضور مهمانان ویژه از خانواده شهدا، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان تهران واحد خواهران، قائم مقام و معاون هماهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران، معاونت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران و معاونین مدارس دخترانه شهر تهران، بانوان نخبه عرصه تعلیم و تربیت نوجوان و اعضای خانواده‌ی بزرگ تمنا از نقاط مختلف کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش افتتاحیه پس از قرائت قرآن توسط قاری نوجوان، استاد مجموعه، حجت الاسلام محسن گمار در پیامی ویدئویی ضمن بیان خصوصیات اعضای مجموعه خاطر نشان کرد: تمنایی‌ها سعی می‌کنند دینداری درست را به ظهور برسانند. آن‌ها با تشکیل جامعه‌ی خوب مؤمنانه و خواهرانه توانستند ۵ سال با هم حرکت کنند و رشد کنند.

در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد پنج ساله این مجموعه عنوان شد بالغ بر ۲۵۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان دختر از ۹۴ نقطه ایران مخاطب این مجموعه فرهنگی بوده‌اند، همچنین این مجموعه توانست با بهره‌مندی از بستر فضای مجازی ونیز ظرفیت شبکه سازی اپلیکیشن‌های نوین، ۲۱۸ گروه مجازی فعال تشکیل دهد تا در طول پنج سال گذشته در بخش ارتباط میان استانی مؤثرتر و پویاتر واقع شود.

طبق نظر سنجی که صورت گرفت، ۸۰ درصد از مخاطبین محتوای دوره‌های تمنا را کاربردی دانسته‌اند.

از دیگر برنامه‌های اجرایی توسط نوجوانان می‌توان به نشست تخصصی نوجوان، اسندآپ کمدی با موضوع بعضی مسائل دوران نوجوانی، دوبله انیمیشن با موضوع نوجوان و احساس مسئولیت، غرفه بازی نوجوان، غرفه رادیو تمنا اشاره کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت سازمان تبلیغات اسلامی فرهنگ عمومی مشرق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مجموعه فرهنگی پنج سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین افتتاح رسمی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت هزمان با اولین روز این‌رویداد در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این‌مراسم با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسؤولان فرهنگی، اصحاب صنعت نشر و خبرنگاران همراه است.

افتتاحیه مذکور چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در کوشک کتاب در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6099542 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • عدالت برای همه، ظلم به هیچ‌کس؛ محور پنجمین کنگره امام رضا(ع)
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • نمایشگاه کتاب تهران پس از ۳۵ دوره به قوام رسیده است
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد