Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جمال معتمدی‌زاده با بیان اینکه دیروز به دلیل گرمای هوا، نیاز مصرف برق به ۶۸ هزار و ۵۰۰ مگاوات در ایران رسید که نسبت به روزهای گذشته افزایش نشان داد، افزود: در شرایط کنونی همراهی مردم می‌تواند در گذر از این روزهای گرم و تامین برق پایدار بسیار موثر باشد.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست تا با تداوم همراهی با صنعت برق، پرسنل این صنعت را در مدیریت شبکه سراسری یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۳۷ میلیون مشترک برق در کشور و ۲۸۵ هزار مشترک در استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات برق استفاده می‌کنند که اگر هریک از این مشترکان تنها ۲ لامپ ۱۰ وات LED را خاموش کنند، در عمل یک‌ درصد صرفه‌جویی در مصرف پیک برق را به دنبال خواهد داشت.

معتمدی زاده گفت:براساس آمارهای ارسال شده از دیسپاچینگ مرکز، میزان مصرف برق در ساعات پیک بار دیشب تا امروز  (ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۴ ) در این استان روند شتاب زده صعودی داشته است.

وی با بیان اینکه میزان مصرف برق در ساعات پیک بار دیشب استان کهگیلویه و بویراحمد ۷۰ مگاوات بیشتر از میزان مصرف در ساعات پیک بار روز گذشته بوده است، خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار شب گذشته ٤٨٦.٩ مگاوات و در ساعات پیک بار همان روز ٤٩٤.٥ مگاوات است.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق در استان در ساعات پیک بار افزایش یافته  که می طلبد مشترکین در این ساعات از روشن نگه داشتن وسایط برقی نظیر کولرهای گازی، اسپلیت ها، جاروبرقی ، اتو ، تلویزیون و سایر لوازم دیگر برقی پرمصرف، خودداری کنند.

وی گفت: گچساران با ۱۷۰ و هفت دهم مگاوات بیشترین سهم مصرف و چُرام با ۳۱ و هفت دهم مگاوات کمترین سهم مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

معتمدی زاده، میزان مصرف برق در ایران میزان مصرف برق در ایران طی ساعات پیک بار را ۶۷ هزار و ۳۶ مگاوات عنوان و تصریح کرد: میزان مصرف برق در کشور در ساعات پیک بار روز گذشته، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش مصرف را نشان می‌دهد.

وی افزود: روند کنونی مصرف برای ما نگران کننده شده و مردم بدانند که شرایط تامین برق پایدار برای مشترکین در استان کهگیلویه و بویراحمد هر روز سخت تر می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس صرفه جویی برق تامین برق پایدار استان کهگیلویه و بویراحمد میزان مصرف برق ساعات پیک بار برق در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟
  • برچسب شیشه هیوندای در تابستان به دادتان می‌رسد!
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏