Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه ای از دستگیری سرکرده و اعضای یک شبکه جاسوسی وابسته به رژیم جعلی اسرائیل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایران اکونومیست؛ سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه ای از دستگیری سرکرده و اعضای یک شبکه جاسوسی وابسته به رژیم جعلی اسرائیل خبر داد؛ در اطلاعیه فراجا آمده است:

'با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فراجا یک شبکه جاسوسی وابسته به رژیم جعلی اسرائیل شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این شبکه جاسوسی به ترغیب سرکرده یکی از گروه‌های تجزیه‌طلب که سابقه مزدوری رژیم صهیونیستی را دارد، اقدام به ارتباط‌گیری با سرپل سازمان جاسوسی موساد کرده‌اند.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: اعضای شبکه 5 نفره جاسوسی دستگیر شده، با وعده‌های متعدد از جمله مسایل مالی داده شده از سوی سازمان جاسوسی موساد، نسبت به جمع‌آوری اطلاعات از مناطق مهم و حیاتی کشور اقدام می‌کردند که خوشبختانه از لحظه اولیه ارتباط‌گیری تمام تحرکات اعضای شبکه در چتر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در فراجا قرار گرفت.

در اطلاعیه سازمان اطلاعات فراجا همچنین آمده است: اعضای این شبکه علاوه بر جمع‌آوری اطلاعات، اقدام به آتش‌سوزی، شعار‌نویسی و تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران کرده و برای عملیات‌های مسلحانه و خرابکاری نیز آموزش‌های لازم را دیده بودند که قبل از هرگونه اقدام، تمامی اعضای (5 نفر) شبکه دستگیر شدند.

گفتنی است، از اعضای این شبکه تعدادی تجهیزات پیشرفته، سیم کارت و موبایل کشف شده است.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان اطلاعات فراجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)