Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اعضای ستاد نماز جمعه کرمان بعد از قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار سیدالشهدای مقاومت و دیگر شهدا با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در آیین ادای احترام به مقام شامخ شهدا در جمع خبرنگاران با حضور اعضای ستاد نماز جمعه این شهر، گفت: به مناسبت سالگرد پنجم مرداد و نخستین اقامه نماز جمعه در کشور به دستور امام راحل (ره) در نخستین برنامه به همت ستاد نماز جمعه کرمان گلباران قبور شهدا بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مرحوم آیت الله سید یحیی جعفری که نزدیک به چهار دهه اقام نماز جمعه را در کرمان به عهده داشت، انجام شد و سرکشی از خانواده های امامان جمعه مرحوم کرمان نیز در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماز جمعه را فرصتی برای خنثی کردن بحران ها دانست و گفت: در بحران های مختلفی که برای نظام جمهوری اسلامی پیش آمده، نماز جمعه یکی از بزرگترین فرصت هایی بوده که بحران ها را خنثی و فتنه ها را خاموش می کند و امیدواریم همه نماز جمعه ها در ادامه در همین جایگاه خدمت کنند.

وی تاکید کرد: نماز جمعه مراسمی عبادی و سیاسی است که مردم را هر هفته جمع می کند تا مسائل روز کشور و جهان اسلام را به اطلاع مردم برساند.

وی تاکید کرد: در کنار این عبادت جمعی که نمادی از وحدت اسلامی را به تصویر می کشد، نماز جمعه تجمعی است که مومنین به امر خداوند تبارک و تعالی در کنار یکدیگر جمع می شوند.

خدمت در نماز جمعه آگاهانه باشد

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان نیز گفت: نماز جمعه یک جریان و واقعه استثنایی است که به همه ابعاد و فلسفه آن باید به طور جدی توجه کنیم و افرادی که به نمازگزاران جمعه خدمت می کنند جایگاه بسیار مهمی دارند.

حجت الاسلام علی حسنی سعدی با اشاره به اینکه گناهان افرادی که در نماز جمعه شرکت می کنند بخشیده می شود خطاب به اعضای ستاد نماز جمعه کرمان افزود: بعد فضیلتی و ارزش معنوی و خدمت در این جایگاه بسیار ازشمند است و باید قدر خودتان را بدانید.

وی تاکید کرد: کسانی که در ستاد نماز جمعه خدمت می کنند باید مراقب باشند که در چه جایگاهی هستند و این خدمت باید آگاهانه باشد.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان بیان کرد: نماز جمعه شهر کرمان نماز جمعه شهر سردار دلها است و میهمانان سردار در نماز جمعه این شهر شرکت می کنند و باید برنامه ریزی کنیم که میزبان های بسیار خوبی باشیم.

وی با اشاره به لزوم ایجاد تحول در خدمت رسانی در ستاد نماز جمعه گفت: باید هر کدام از ما با نگاه تاثیرگذاری در عالم و انجام درست وظیفه خود اثرگذاری بیشتری در این آیین پر فیض داشته باشیم.

برچسب‌ها کرمان آیت‌الله سید یحیی جعفری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه حسن علیدادی سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان آیت الله سید یحیی جعفری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کرمان آیت الله سید یحیی جعفری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه حسن علیدادی سلیمانی اعضای ستاد نماز جمعه ستاد نماز جمعه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه از سوی مسئولان، از اهداف برپایی این میز خدمت است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مدیران حوزه کارگری در میان گذاشتند.

وی افزود: در همه ایام سال، برنامه دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در مرکز سامد از سوی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود تا کار مردم سریعتر و به سهولت انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان