Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در این باره گفت: شاهد وقوع سیل در سه روستای آردینه، جورد و وسکاره بودیم. یک فرد میانسال نیز مفقود شده بود که توسط تیم عملیاتی ستاد بحران شهرستان، جسد وی کشف شد؛ این فرد میانسال از اهالی روستای وسکاره بوده است.

در پی بارش باران شب گذشته، ساعت ۳بامداد امروز پنجشنبه سیل شدید در رودخانه سیاهرود و روستاهای اطراف آن همچون وسکاره، آردینه و جورد واقع در شمال بخش رودهن رخ داد که خسارات شدید مالی از به باغات و دامداری ها وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سیل، چندین خودرو را با خود برد و موجب مسدود شدن کامل راه‌های روستایی شد. مسئولان ستاد بحران شهرستان و بخش رودهن از ابتدا تاکنون در محل حاضر هستند.

طاهرخانی گفت: هم اکنون پس از تلاش چندین ساعته اعضای ستاد مدیریت بحران راه ارتباطی سه روستا باز شده است ولی سیل ۱۰خودرو و تعدادی احشام را با خود برد و خسارت سنگینی نیز به راه، برق، آب و مخابرات نیز وارد کرده است.

فرماندار دماوند با بیان اینکه هنوز برآورد دقیق از خسارت صورت نگرفته است، گفت: هم اکنون با باز شدن راه روستایی، کار تیم عملیاتی ستاد بحران پایان یافته اما جهت وصل شدن آب، برق و مخابرات اهالی روستا، دستگاه‌های خدمات رسان مشغول کار بوده و در حال ارائه خدمات هستند..

کد خبر 693852 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل طوفان تهران تهران استان تهران حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل طوفان تهران تهران استان تهران حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • ۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد
  • سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم