Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین - سمیرا باباجانپور: نیروهای امدادرسان که در اولین فرصت در منطقه امامزاده داوود حضور یافتند اکنون نیز درگیر عملیات امدادرسانی هستند. تصاویر اولیه صبح امروز، پس از فروکش کردن آب و گل‌ولای، نشان از تخریب‌های گسترده در این منطقه دارد. 
فرهاد زینعلی، دهیار روستای امامزاده داوود، با اعلام اینکه سیل در ساعت ۱:۳۰ بامداد و طی ۲۰ دقیقه رخ‌ داد و بسیاری از مسافران و اهالی بومی و کارگران مستقر در این روستا گرفتار سیل شدند، می‌گوید: «الآن در وضعیت بحرانی هستیم و متأسفانه روستای امامزاده داوود در مسیر سیل قرار دارد و چنین فاجعه‌ای قابل پیش‌بینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

محمد بهشتی، مدیر آستان امامزاده داوود الحسنی (ع)، نیز در خصوص سیل بامداد امروز می‌گوید: «سیل و گل‌ولای ناشی از آن سرداب امامزاده داوود (ع) را فرا گرفته و بخش زیادی از تأسیسات و فضای محیطی امامزاده تخریب شده است.»

او می‌افزاید: «طی سال‌های گذشته بارها از سوی وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران و ارگان‌های مربوط از مسیر سیل بازدید کرده‌اند و  پاک‌سازی مسیر رودخانه صورت گرفته بود. در سیل بامداد امروز خودروهای مسافران و خودروهایی که در حاشیه رودخانه پارک شده بود مسیر سیل را به سمت امامزاده تغییر داد که همین موجب خسارات فراوان شد.»

بهشتی در خصوص فرورفتگی حیاط امامزاده تصریح می‌کند: «رودخانه در زیر حیاط امامزاده قرار دارد که نشست صورت گرفته موجب شد تا بیش از ۵۰ درصد آب به رودخانه بریزد. در غیر این صورت همه امامزاده تخریب می‌شد. این روستا در مسیر سیل قرار دارد و بعد از باران شدید طغیان رودخانه قابل پیش‌بینی بود.»

اولین تصاویر از میزان تخریب ها و امداد رسانی در سیل امامزاده داوود ۶ مرداد ۱۴۰۱ اولین تصاویر از میزان تخریب ها و امداد رسانی در سیل امامزاده داوود ۶ مرداد ۱۴۰۱ اولین تصاویر از میزان تخریب ها و امداد رسانی در سیل امامزاده داوود ۶ مرداد ۱۴۰۱ اولین تصاویر از میزان تخریب ها و امداد رسانی در سیل امامزاده داوود ۶ مرداد ۱۴۰۱ اولین تصاویر از میزان تخریب ها و امداد رسانی در سیل امامزاده داوود ۶ مرداد ۱۴۰۱ اولین تصاویر از میزان تخریب ها و امداد رسانی در سیل امامزاده داوود ۶ مرداد ۱۴۰۱ اولین تصاویر از میزان تخریب ها و امداد رسانی در سیل امامزاده داوود ۶ مرداد ۱۴۰۱ اولین تصاویر از میزان تخریب ها و امداد رسانی در سیل امامزاده داوود ۶ مرداد ۱۴۰۱ اولین تصاویر از میزان تخریب ها و امداد رسانی در سیل امامزاده داوود ۶ مرداد ۱۴۰۱ اولین تصاویر از میزان تخریب ها و امداد رسانی در سیل امامزاده داوود ۶ مرداد ۱۴۰۱ اولین تصاویر از میزان تخریب ها و امداد رسانی در سیل امامزاده داوود ۶ مرداد ۱۴۰۱ اولین تصاویر از میزان تخریب ها و امداد رسانی در سیل امامزاده داوود ۶ مرداد ۱۴۰۱ اولین تصاویر از میزان تخریب ها و امداد رسانی در سیل امامزاده داوود ۶ مرداد ۱۴۰۱ اولین تصاویر از میزان تخریب ها و امداد رسانی در سیل امامزاده داوود ۶ مرداد ۱۴۰۱ کد خبر 693815 برچسب‌ها سيل منطقه ۵ همشهری محله

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل منطقه ۵ همشهری محله مسیر سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان