Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله شهرستانی امروز با حضور برگزیدگان رشته‌های مختلف در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، آیین اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله شهرستانی به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز ششم مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور برگزیدگان رشته‌های مختلف در تالار شهید بهشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام جواد جاسمی مسئول اداره اوقاف ناحیه یک کرمانشاه در این مراسم  طی سخنانی با بیان اینکه حضور در جلسات قرآنی مایه توفیق و مباهات است، اظهار کرد: قرآن کتاب راهنما و هدایت بشر است و هر لغزشی از سوی بشر در خروج از مسیر عبودیت، قطعا بدلیل عدم توجه به احکام و آیات نورانی قرآن کریم بوده است۔

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک کرمانشاه افزود: در مسابقات شهرستانی ۶۲۱ نفر حضور داشتند که ۳۵۱ نفر در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند.

وی گفت: ۲۷۱ خواهر و ۸۰ برادر در این مسابقات شرکت کردند البته تعداد زیادی ثبت نام کرده بودند ولی بدلایلی موفق به حضور نشدند.

حجت الاسلام جاسمی گفت: مابقی افراد در رشته های معارف، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه شرکت کرده اند که از ۱۳ تا ۱۷ مرداد ماه  مسابقات به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی همچنین از بالا بودن سطح مسابقات خبر داد و گفت: امسال نسبت به سال‌های قبل روند رو به رشدی داشتیم و طبق برنامه منسجمی این مسابقات اجرا شد.

در پایان این مراسم، برگزیدگان مرحله شهرستانی با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شدند، همچنین سرود سلام فرمانده توسط گروه سرود دانش آموزی اجرا شد.

نفرات برگزیده بدین شرح است:

رسول اسکندری در رشته حفظ کل برادران رتبه اول، امیرحسین امیری در حفظ ۲۰ جز رتبه اول، محسن ناصری در حفظ ۲۰ جز رتبه دوم، مرتضی شماخنه در حفظ ۱۰ جزء رتبه اول، سید محمد صالح کزازی در حفظ ۱۰ جزء رتبه دوم، محمد مهدی وریرنار در حفظ ده جز رتبه سوم، حسین دستگیری در جز حفظ ۵ جزء رتبه اول، آرش سوری در رشته تحقیق برادران رتبه اول ،محمدرضا ابوطالبی در رشته تحقیق برادران رتبه دوم، علی نیکی در رشته تحقیق برادران رتبه سوم، اسماعیل دیباچی در رشته ترتیل برادران رتبه اول،  محمدسعید ساری اصلانی در رشته ترتیل رتبه دوم و جواد ایجادی در رشته ترتیل رتبه سوم.

در مرحله شهرستانی بخش آوایی چهل و پنجمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم خواهران فرشته محمدی کندوله در رشته حفظ کل رتبه اول، فرزانه نادر نژاد در رشته حفظ کل رتبه دوم، زهرا جوادی در رشته حفظ رتبه سوم، فاطمه قادریان در رشته ۲۰ جزء رتبه اول، گلبهار سپهری در رشته حفظ 20 جزء رتبه دوم، شهنازه حیرانی در رشته حفظ ۲۰ جزء رتبه سوم، لیلا سالاری در رشته حفظ ۱۰ جزء رتبه اول، فریبا یوسفوند در رشته حفظ ۱۰ جزء رتبه دوم، فاطمه جعفری در رشته حفظ ۱۰ جزء خواهران رتبه سوم، حدیث نور محمدی در رشته حفظ ۵ جزء خواهران رتبه اول، صدیقه رحیمی در رشته حفظ ۵ جزء خواهران رتبه دوم، مریم چراغی در رشته حفظ ۵ جزء رتبه سوم، در رشته تحقیق خواهران بهاره پانیاز رتبه اول، لیلا رضوانی در رشته تحقیق خواهران رتبه دوم، فاطمه دبیریان در رشته تحقیق خواهران رتبه سوم، فرشته مرادی در رشته ترتیل خواهران رتبه اول، پریسا احسانی مهر در رشته ترتیل خواهران رتبه دوم و فاطمه زارع در رشته ترتیل خواهران رتبه سوم را کسب کردند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهل و پنجمین دوره مسابقات مرحله شهرستانی حفظ ۱۰ جزء رتبه رشته تحقیق رشته ترتیل برادران رتبه خواهران رتبه جزء رتبه اول رشته حفظ قرآن کریم حفظ ۵ جزء رتبه سوم رتبه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان