Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سخنگوی سازمان آتش نشانی از نجات یک زن جوان گرفتار شده در حادثه سیلاب در ارتفاعات امامزاده داوود توسط نیروهای آتش نشانی در دقایقی قبل خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهر، جلال ملکی گفت: ساعت1.30دقیقه بامداد امروز رگبار شدیدی که در تهران و در مناطق غربی و شمال غربی روی داد، منجر  به جاری شدن سیل و در بخشی از محله ها همراه با گل و لای شد که آتش نشانان سریع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در غرب تهران در بزرگراه شهید خرازی جاده سایت اعلام شد که چند دستگاه خودرو سواری که به دلیل جاری شدن سیلاب از ارتفاعات در داخل گل و لای گرفتار شده بودند، توسط آتش نشانان از محل حادثه بیرون کشیده شدند.
ملکی با اشاره به اینکه یک زن جوان گرفتار شده در حادثه سیلاب در ارتفاعات امامزاده داوود توسط نیروهای آتش نشانی نجات یافت، یادآور شد: همچنین آتش نشانان به وسبله خودروها شاسی بلند مردمی را که در این محدوده در گل و لای گیرافتاده شده اند را نجات می دهند. .
ملکی تاکید کرد: خوشبختانه 4 تا 5دستگاه خودرو را از گل و لای خارج کردند و مصدومیت نداشتیم اما در قسمت های بالاتر در محدوده امامزاده داوود و محله های اطراف، وقوع سیل با شدت بیشتری بود و آتش نشانان در5 گروه نجات و عملیاتی به عنوان اولین گروه عملیاتی به محل حادثه رساندند.
به گفته وی؛ به رغم اینکه این محدوده خارج از محل استحفاظی آتش نشانی است، اما نیروها به محل حادثه اعزام شدند و در همان دقایق اولیه آتش نشانان چند نفری رانجات دادند.
ملکی از حضور مدیرعامل سازمان آتش نشانی در محل وقوع سیل خبر داد و گفت: این حادثه در بخش‌های بالایی جاده امامزاده داوود (ع) ، روستاهای اطراف و محوطه داخلی امامزاده رخ داده و پنج گروه نجات آتش‌نشانی تهران در حال حاضر در محل حضور دارند و در حال عملیات جستجو و نجات هستند. طبق گزارش‌های اولیه جاری شدن سیلاب سبب ورود مقادیری گل و لای به برخی از اماکن از جمله محوطه امامزاده داوود (ع) شده است.
مردم از حضور در ارتفاعات و مناطق کوهستانی خودداری کنند
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران همچنین هشدارداد: شهروندان از مراجعه به ارتفاعات تهران و جاده‌های کوهستانی و حضور در حاشیه مسیل‌ها خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سیلاب امامزاده داوود گرفتار شده آتش نشانان آتش نشانی گل و لای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند

به گزارش قدس خراسان، محمد همتی اظهار کرد: اعضای این خانواده به دنبال وزش توفان شدید در زیر آوار گرفتار شده بودند که با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، و اعزام تیم‌های امداد و نجات آتش نشانی به محل،‌ از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی سبزوار  با اشاره به اعزام ۲ تیم نجات از ایستگاه های ۲ و چهار آتش نشانی به محل حادثه، افزود:‌ در جریان این عملیات یک زن و مرد و کودک ۲ ساله آنان به سلامت از زیر آوار خارج شده و تحویل نیروهای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شدند.

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • ۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • نجات 2 فرد گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس