Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@12:45:57 GMT

کشف یک تن و 350 کیلوگرم گوشت سفید فاسد در زاهدان

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۶۶۴۸

کشف یک تن و 350 کیلوگرم گوشت سفید فاسد در زاهدان

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای مقابله و برخورد با احتکارکالاهای اساسی، با اشراف اطلاعاتی و با هوشیاری ماموران پلیس، برخورد با متخلفان و شناسایی محل های  نگه داری کالاهای اساسی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی استان فروشگاهی که در آن گوشت سفید فاسد شده نگه داری می شد را شناسایی کرده و ضمن هماهنگی قضائی با حضور نمایندگان سازمان صنعت و معدن و دامپزشکی استان، در بازرسی از انبار فروشگاه مورد نظر یک تن و 350 کیلو گرم گوشت سفید فاسد کشف کردند.

سردار طاهری تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان سازمان دامپزشکی استان این کالاها فاسد و قابلیت مصرف انسانی ندارند ودر این خصوص یک نفر شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و انبار مورد نظر پلمب شد.

وی خاطر نشان کرد: احتکار کالای اساسی موجب اختلال در توزیع مناسب و به موقع کالاها شده و ثروت ملی در ید مفسدان اقتصادی قرار می گیرد که به واسطه این عمل اموال و ثروت های نامشروع تحصیل ، و در دراز مدت مانع جدی جهت گردش صحیح ثروت در جامعه می گردد و پیامدهای منفی آن وارد آمدن فشارهای اقتصادی بر مردم و اختلال در نظام توزیع کالا و بی ثبات کردن امنیت روانی مردم است.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان با تاکید بر اینکه پلیس با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی که گاها سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد از عموم شهروندان و مردم استان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: گوشت فاسد سردار طاهری امنیت روانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر