Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج کشور از آمادگی گسترده گروه های جهادی واکنش سریع بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برای خدمت رسانی بهبه سیل زدگان منطقه امام زاده داوود (ع) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی وقوع سیل در منطقه امام زاده داوود(ع) و از دست دادن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان و سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج کشور ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز جانباختگان سیل مذکور از آمادگی گسترده گروه های جهادی واکنش سریع بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برای خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله اول گروه های جهادی تخصصی با تجربه درخشان خدمت رسانی در سیل و زلزله در حوزه های امداد و نجات، پزشکی، عمرانی و خدمت رسانی در دستور کار است و باقی گروه های جهادی هم در مراحل بعد اعزام خواهند شد. 

سردار زهرایی با اشاره به لزوم هماهنگی استانداری تهران بزرگ برای حضور جهادگران گفت: به محض انجام اقدامات و هماهنگی لازم توسط وزارت کشور و استانداری؛ این جهادگران در کمترین زمان ممکن اقدامات خدمت رسانی خود را شروع خواهند کرد. 

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به این که حین و بعد از وقوع حوادث غیرمترقبه اخیر در کشورمان گروه های جهادی واکنش سریع و تخصصی تشکیل و آموزش دیده اند هم اکنون این گروه ها آمادگی خدمت رسانی به سیل زدگان عزیز این منطقه را دارند.

منبع: دانا

کلیدواژه: گروه های جهادی خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری امروز در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان خراسان رضوی که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند‌.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند؛ بر این اساس آمادگی داریم 5800 گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

انتهای پیام/282

 

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است