Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا نادر عمیدزاده روز پنجشنبه در نشست شورای اداری خرمشهر بیان کرد: هم اکنون برخی استان‌ها و شهرستان‌های معین پای کار آمده‌اند و استاندار خوزستان نیز تاکید خاصی برای خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی به زایران اربعین دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح فاضلاب در شلمچه گفت: برای نخستین بار طرح فاضلاب موکب‌ها و پایانه مرزی شلمچه اجرا شده و  امسال در حوزه آب و فاضلاب در مرز شلمچه به ویژه برای اربعین حسینی هیچ مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن محرم و حضور مردم در آیین‌های عزاداری و مشرف شدن به عتبات عالیات، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن یادآور ضروری است.

عمیدزاده در ادامه از رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی انتقاد کرد و بیان کرد: رعایت نشدن شیوه‌نامه‌های بهداشتی موجب افزایش آمار کرونا در شهرستان خرمشهر شده است.

وی با اشاره به اجرای قانون عفاف و حجاب در خرمشهر افزود: با توجه به ابلاغیه قانون عفاف و حجاب به همه دستگاه‌های اجرایی، اجرای این قانون در سطح شهرستان الزامی است.

عمیدزاده همچنین در باره حوزه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: مرکز درمانی شهیدسلیمانی شلمچه که نخستین مرکز درمانی مرزی است ۹۸ درصد پیشرفت دارد و امید است در اربعین حسینی امسال به بهره برداری برسد.

وی پیشرفت فیزیکی مرکز "ام آر ای" خرمشهر را ۷۰ درصد بیان کرد و افزود: دستگاه آن خریداری شده و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

امام جمعه خرمشهر نیز در این نشست با اشاره به قانون عفاف و حجاب و فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: بیش از ۲۰ سال از تصویب قانون عفاف و حجاب می‌گذرد و ۲۶ دستگاه مسوول اجرای این قانون بودند ولی فقط نیروی انتظامی به قانون عمل کرد.

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور افزود: دستورالعمل قانون عفاف و حجاب و پوشش اسلامی در دستگاه‌های اجرایی به تازگی ابلاغ شده و دستگاه‌ها باید طبق این قانون اعمال کنند.

وی بیان کرد: مدیر هر دستگاه مسوول اجرای این قانون است و در برابر هر گونه ترک فعل مسوولیت دارد.

وی ادامه داد: در این زمینه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسوولیت نظارت بر اعمال قانون را در دستگاه‌های اجرایی دارد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست به توسعه کسب و کار در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: گمرک جمهوری اسلامی مجوز ورود کالاهای ملوانی را دارد و می‌تواند در جذب تجار به این منطقه تلاش کند تا شاهد رونق اقتصادی در این شهر باشیم.

سید لفته احمدنژاد افزود: از اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر نیز انتظار بیشتری در خصوص جذب سرمایه‌گذار و اجرای پروژه‌ها در این شهرستان داریم.

برچسب‌ها خرمشهر جلسه شورای اداری خوزستان زائران اربعین اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر جلسه شورای اداری خوزستان خرمشهر جلسه شورای اداری خوزستان زائران اربعین اهواز دستگاه های اجرایی قانون عفاف و حجاب دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند