Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حامد یزدی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان تهران اظهارداشت: با تمهیدات اندیشیده شده برای پیشگیری و کاهش خطر ناشی از وقوع رگبار باران، آب گرفتگی معابر و جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، مراتب به تمام فرمانداران و شهرداران استان تهران اعلام برای کسب آمادگی لازم اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبق گزارشات هواشناسی اثر مخاطره و فعالیت سامانه بارشی همرفتی در نیمه شمالی و ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شمال شرقی استان تهران پیش بینی شده، گفت: در این خصوص بررسی‌ها و ارزیابی‌های لازم توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها انجام و دستورات لازم ابلاغ شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه وقوع مخاطرات منجر به بحران می‌شود، افزود: مدیریت بحران با استفاده از اصل پیشگیری و کاهش خطر مجموعه تدابیر و اقدامات را مورد شناسایی، شناخت و تحلیل قرار می‌دهد و در همین راستا الزاماتی را مطرح می‌کند که در خصوص هشدار اخیر تمام موارد تحت رصد و بررسی قرار گرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مدیریت بحران شهرستان‌ها در خصوص مخاطراتی که پیش بینی می‌شود، نباید غافلگیر شود و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد، گفت: اصل آمادگی در مدیریت بحران مجموعه تدابیر و اقداماتی است که ظرفیت جامعه و دستگاه‌های مسئول را برای پاسخ مؤثر به حوادث و سوانح افزایش می‌دهد به طوری که خسارات انسانی و مادی ناشی از آن به حداقل برسد.

یزدی مهر در خصوص هشدارهای صادر شده، تاکیدکرد: از همه مردم می‌خواهیم از قرار گرفتن در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند و همچنین نسبت به وزش باد شدید هوشیار باشند تا خدایی ناکرده در این زمینه شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

بر اساس این گزارش، طبق پیش بینی هواشناسی در ۴۸ ساعت آینده آسمان استان تهران به ویژه در ارتفاعات با بارش همراه با وزش باد مواجه خواهد شد.

منبع: ایسنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر سیل بارندگی اخبار عمومی اخبار مرتبط هشدار سیل و طوفان برای ۱۷ استان ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ آخرین پیش‌ بینی آب و هوای کشور ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ سیل، راه ۳۳۹روستای کرمان را بسته است ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ راه ارتباطی ۲۶روستا در هرمزگان قطع شده است + فیلم ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ چند خانه کرمان زیر آب رفت؟ ۱۴۰۰/۱۰/۱۶ جبران خسارات سیل را در هیات دولت پیگیری می‌کنیم ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ آخرین ویدیو ها رییسی: دور بزنید، برویم دستی برای مردم تکان بدهیم! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۱۳:۵۱ لحظه قطع برق در سیل دیشب / فریادهای وحشت زده مردم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۱۳:۰۶ هشدار با بلندگو به ساکنان منطقه امامزاده داوود + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۱۲:۴۰ فیلم صحبت های دختر بدحجاب درگیر شده با خانم محجبه در بی آر تی / دو نفر دوباره رو در رو شدند ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۱۲:۳۷ لحظه نجات مرد گرفتار در سیل امامزاده داوود تهران + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۱۲:۳۳ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۴:۱۳ صدور هشدار برای تهران؛ باران های سیل آسا به پایتخت می رسد؟ ۱۴:۱۱ پرداخت تسهیلات روستایی از کی آغاز می شود؟ ۱۴:۰۵ بوستان های تهران دو هفته تعطیل شد ۱۳:۵۹ روش های درمان عفونت گوش ۱۳:۵۵ پاسخ شهرداری تهران در مورد اصلاح سنگ قبرهای دارای تصاویر بانوان بی حجاب ۱۳:۵۱ رییسی: دور بزنید، برویم دستی برای مردم تکان بدهیم! + فیلم ۱۳:۴۷ توصیه هایی برای کاهش تب بیماران کرونایی ۱۳:۴۴ بلایی که مصرف زیاد نمک بر سر معده می آورد! ۱۳:۴۲ نشانه ای که می گوید روحتان بیمار است ۱۳:۳۵ آتش نشانی تهران: هنوز برآورد دقیقی از مفقودی های سیل تهران نداریم ۱۳:۳۰ رییسی: عقب ماندگی‌ ها را جبران می‌ کنیم ۱۳:۲۶ نقشه بارندگی کشور امروز ۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۰ طلا و دلار ارزان می شود؟ ۱۳:۱۵ خسارات به وجود آمده از هر طریق ممکن باید جبران شود/ ضرورت اقدامات پیشگیرانه از وقوع این گونه حوادث تلخ ۱۳:۱۵ پایان ماجرای پرحاشیه وریا غفوری ۱۳:۰۸ اعلام نامزدی بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ ۱۲:۵۵ اذان ظهر به افق تهران پنجشنبه ششم مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۴۵ توله یوزپلنگ ایرانی به پارک ملی توران می رود؟ ۱۲:۳۱ عکس یادگاری احمدشاه با اولین هواپیما در ایران ۱۲:۲۶ قیمت نفت بر مدار صعود / برنت ۱۰۷ دلار را رد کرد ۱۲:۱۸ ترفند جالب قدیمی ها برای قطع فوری سکسکه ۱۱:۵۵ حق مسکن کارگران از مالیات معاف شد ۱۱:۵۳ حقوق کارگران ۱۰ درصد افزایش می یابد؟ ۱۱:۴۹ کار فقط نشستن پشت میز در یک سازمان و اداره نیست، بهترین کار را دامداران و صنعتگران دارند ۱۱:۴۴ مقام ارشد کاخ سفید: توافق روی میز است، به ایران بستگی دارد که بپذیرد یا رد کند ۱۱:۴۱ تست بینایی؛ موز را پیدا کنید! ۱۱:۴۱ کره شمالی: آماده درگیری نظامی با آمریکا هستیم ۱۱:۳۹ داستان رتبه بندی مشاوران املاک چیست؟ ۱۱:۱۵ افشاگری مجری زن مشهور در مورد ارتباطش با رونالدو ۱۱:۱۵ وام بدون ضامن مشمول همه سهامداران عدالت می شود؟ ۱۱:۱۲ واردات خودروی اقتصادی شدنی است؟ ۱۱:۰۷ قیمت دلار امروز ۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۰۶ جهش ۱۴ درصدی اتریوم / قیمت بیت کوین به بیش از ۲۳ هزار دلار رسید ۱۱:۰۰ قیمت طلا دوباره صعودی می شود؟ ۱۰:۵۹ قیمت لیر امروز ۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۰:۵۵ یکی از زیباترین نقاط روی زمین؛ جزیره سقطری در یمن! ۱۰:۵۲ قیمت یورو امروز ۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۴۶ زوم شگفت انگیز به سمت سحابی عقاب + فیلم ۰۹:۲۰ کاهش محبوبیت کاردانو در رسانه های اجتماعی ۰۹:۱۷ رتبه برتر ایمنی جنوب شرق کشور به فولاد هرمزگان رسید ۰۹:۱۵ آپارتمان های ۱۵۰ متری شمال تهران چند؟ ۰۹:۰۰ قیمت موبایل سامسونگ چند؟ (جدول مشخصات) ۰۹:۰۰ حضور بانک تجارت در «فیناپ» هفدهم ۰۸:۵۴ فتوشاپ تمسخرآمیز علیه طارمی + عکس ۰۳:۱۴ از خطرات عمل افزایش قد، چیزی میدونی؟ ۰۲:۰۴ چرا ضریح امام حسین(ع) شش گوشه است؟ ۰۱:۵۴ اگه موهات سفید شده این کارها رو بکن ۰۱:۴۰ فال شمع روزانه امروز پنج شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۳۲ قوانین و نحوه محاسبه شارژ ساختمان را بدانید ۰۱:۱۶ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیل بارندگی اخبار عمومی امروز ۶ مرداد مدیریت بحران ۶ مرداد ۱۴۰۱ استان تهران ۱۴۰۰ ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات

به گزارش تابناک،کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز، شنبه، ۸ اردیبهشت عبور موج بارشی از کشور را داریم به همشهری آنلاین گفت: با توجه به عبور این موج از کشور، بارندگی‌ها امروز در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه‌ و بویراحمد، فارس، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی و راتفاعات شمال شرق خوزستان و هرمزگان به شکل رگباری و همراه با رعد و برق خواهد بود.

به گفته کبری رفیعی، هشدار اول در سطح زرد برای امروز و فردا صادر و نوع مخاطره در آن رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ اعلام شده است.

منطقه اثر این هشدار امروز، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه جنوبی اصفهان، یزد و شمال و شرق استانهای خوزستان و هرمزگان و فردا، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب فارس، شمال و غرب و شرق هرمزگان و جنوب کرمان است.

رفیعی اعلام کرد که بر اساس این هشدار صادر شده احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی وجود دارد و به همین دلیل به احتیاط در سفرها بویژه برون شهری، توقف نکردن در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه می‌شود.

هشدار دوم صادرشده درباره وزش باد شدید و بروز گرد و خاک است که از روز شنبه تا دوشنبه معتبر خواهد بود؛ طبق این هشدار، امروز جنوب خراسان رضوی، جنوب و شرق سمنان، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان، یکشنبه خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شرق استانهای سمنان و کرمان و دوشنبه جنوب خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان تحت‌تاثیر هستند.

اثر مخاطره در این هشدار به گفته رفیعی، در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال است و بر همین اساس به احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، احتیاط در فعالیت‌های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهن‌سال و عدم سم یا محلول پاشی باغات و مزارع و استفاده از قیم برای نهال‌ها توصیه شده است.

دیگر خبرها

  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید