Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر مرکز جذب اعضای هیأت علی وزارت علوم اعلام کرد: در راستای بهبود و ارتقای ارائه خدمات به متقاضیان جذب هیأت علمی و رسیدگی و پیگیری بهتر به درخواست‌ها، اداره پاسخگویی و اداره آمار و فناوری اطلاعات با شماره تماس ۸۲۲۳۴۶۶۶- ۰۲۱ در ایام تعطیل روزهای پنج شنبه و جمعه، مورخ ۶ و ۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ پاسخگوی تماس‌ها و پیام‌های متقاضیان جذب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش متقاضیان جذب تا امروز پنج شنبه ششم مردادماه مهلت دارند که با مراجعه به سامانه جذب اعضای هیأت علمی برای ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام در فراخوان از ۲۰ تیرماه آغاز شد و متقاضیان تا دوم مردادماه برای ثبت نام مهلت داشتند که با توجه به درخواست متقاضیان این مهلت تا چهارم مرداد تمدید شد و سپس با تمدید مجدد این مهلت، به متقاضیان تا پنج شنبه ششم مردادماه مهلت مجدد ثبت نام داده شده است.

تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر در این فراخوان ثبت‌نام کرده و مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.

نحوه ثبت نام در فراخوان جذب

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب اعضای هیأت علمی به نشانی https://applicant.markazjazb.ir/ ثبت نام خود را انجام دهند، همچنین متقاضیان می‌توانند از لینک https://applicant.markazjazb.ir/lib/images/help/helpapplicant-v۱.۱.pdf برای ثبت‌نام کمک بگیرند.

کد خبر 5549521 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم فناوری اطلاعات مرکز جذب هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه جامع علمی کاربردی دیپلماسی علمی آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه تهران آموزش مهارتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری انتخاب رشته حسین بلندی متقاضیان جذب ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است

سید محمد حسینی معاون امور پارلمانی رئیس جمهور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تعطیلی روز‌های هفته گفت: جزئیات لایحه به این صورت بود که به جز روز جمعه یک روز دیگر نیز باید تعطیل باشد. در کمیسیون اجتماعی مجلس نظرات مختلف بر سر تعطیلی پنجشنبه و یا شنبه وجود داشت. با توجه به اینکه عملا در تهران پنجشنبه‌ها تعطیل است نظر دولت بر تعطیل شدن پنجشنبه‌ها بود و بیشترین ارتباط هم با دنیا از طریق تهران است. همه وزارت خانه‌ها منتظر نظر مجلس هستند، اما دولت هم نظر رسمی خود را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: دولت تا الان ۴۴ ساعت کاری را مبنا قرار داده بود، اما بعد پیشنهاد ساعت کاری دو ساعت و نیم را داد و بعد هم مجلس این ساعت را ۴۰ ساعت اعلام کرد که دولت هم با آن موافق است و حقوق افراد هم تغییری نخواهد کرد. اگر بخش خصوصی بخواهد اقدام خاصی انجام دهد مربوط به وزارت کار است.

حسینی افزود: در دولت دهم بحث‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه تعطیلی ما از همه جا بیشتر است، اما بعد از بررسی دیدیم که چنین موضوعی صحت ندارد و تازه اگر تعطیلی ما در هفته دوروز باشد تازه میتوان گفت که با برخی از کشور‌ها یکی هستیم. حتی ساعات کاری ما نسبت به برخی ازکشور‌ها بیشتر است. مردم علاوه بر کار زندگی خود را نیز دارند مخصوصا ما که تاکید بر ارتباط با خانواده داریم این تعطیلات کمک کننده است. حتی در دوران کرونا که ساعات کاری کم بود گاهی بازدهی بیشتری داشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای