Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:41:39 GMT

هشدار نارنجی هواشناسی خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۷۱۱۲

هشدار نارنجی هواشناسی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس خراسان رضوی، پیرو هشدار شماره ۲۶۲۸ سازمان هواشناسی ضمن تاکید بر موارد هشدار قبلی، به اطلاع می رساند با توجه به تقویت جریان های ناپایدار در ناحیه شمالی خراسان رضوی و پیش بینی وقوع بارش های رگباری توأم با رعد و برق و بارش تگرگ، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در این ناحیه وجود دارد.

بر اساس این اطلاعیه، این وضعیت از بعد از ظهر امروز پنجشنبه 6 مرداد آغاز خواهد شد و تا یکشنبه ۹ مرداد ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه طی امروز پنجشنبه و جمعه نواحی شمالی استان از جمله شهرستان ها و توابع درگز، شمال قوچان، کلات نادر، چناران ارتفاعات و دامنه های هزار مسجد و بینالود نیشابور به ویژه ناحیه شمالی و همچنین مشهد به ویژه ناحیه شمالی آبریز های سد کارده و طرقبه و شاندیز را در خواهد گرفت.

هواشناسی از مردم بخصوص کوهنوردان و گردشگران طبیعت درخواست کرده از توقف و تردد در ناحیه رودخانه ها و مسیل های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی وضعیت آب و هوا آب و هوای خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی اظهار کرد: وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید و فعالیت سامانه بارشی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه افزود: وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد با احتمال تگرگ و مه قابل پیش‌بینی است.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی بیان کرد: زمان شروع این هشدار ظهر سه شنبه و زمان پایان آن پنجشنبه صبح خواهد بود.

داداشی لغزندگی جاده‌ها، صاعقه، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، خسارت به سازه‌های موقت و کاهش محسوس ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه قابل انتظار است.

کد خبر 6095560

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • هشدار نارنجی هواشناسی به چند استان
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ وقوع تندباد در برخی مناطق
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای خراسان جنوبی
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد