Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن اسد بیگی روز پنجشنبه در حاشیه آیین آغاز این مسابقات در جمع خبرنگاران افزود: برای نخستین بار در کشور مسابقه جایزه بزرگ تنیس روی میز نونهالان ایران با حضور ۱۶ بازیکن برتر نونهالان رنکینگ دار فدراسیون ایران و با حضور سرمربی تیم ملی نونهالان تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران یادواره بابک فتاحی قهرمان پرآوازه تنیس روی میز پیوند اعضا جهان در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اسامی ۱۶ بازیکن برتر دارای رنک نونهالان کشور که در مسابقات جایزه بزرگ بروجرد و با حضور سرمربی تیم ملی نونهالان پینگ پنگ ایران فرشید کوکبی حضور دارند عبارتند از پاکزاد رحیمیان ( کردستان)، آرتین صدیق ( لرستان)، صدرا محسنی ( تهران)،  مانی حسین زاده ( گیلان)، علی محمدی ( مرکزی )، روزبه حسینی ( فارس)، حسین مهدی ( خوزستان)، پارسا فتحی ( همدان)، محمد حسن علیپور ( تهران)، سینا سراجی ( مرکزی)، امیر فرجی اصل ( فارس)، پارسا الماسپور ( کرمانشاه )، رادوین بیگ زاده ( تهران)، امیرضاخسروی (لرستان)، ایلیا دهقان ( قم)، یونس شهسواری ( قزوین) می باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقات جایزه بزرگ برترین ستاره های نونهال و هوپس پینگ پنگ ایران با حضور خسرو مایلی چهره ماندگار پینگ پنگ ایران و پدر تنیس روی میز استان لرستان و فرشید کوکبی سرمربی تیم ملی نونهالان و ریاست کمیته استعداد یابی کشور و نادر شاملو ریاست کمیته مربیان کشور روزهای پنجشنبه و جمعه در بروجرد برگزار می شود. 

برچسب‌ها بروجرد وزارت ورزش و جوانان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد وزارت ورزش و جوانان لرستان بروجرد وزارت ورزش و جوانان لرستان تنیس روی میز جایزه بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور