Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به مسدود شدن جاده هراز به دلیل سیلاب و رانش کوه گفت: مسافران برای تردد از دو جاده کندوان و سوادکوه استفاده کنند. - اخبار استانها -

سرهنگ یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل ، با بیان اینکه سیلاب و رانش سنگ باعث مسدود شدن جاده هراز شد، اظهار داشت: سیلاب از عصر دیروز در پی بارندگی‌ها در چند منطقه کوهستانی لاریجان ایجاد شده و امروز در ادامه این سیلاب سبب رانش در منطقه لاریجان و بسته شدن جاده هراز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان تاب با اشاره به اینکه این مسدودیت احتمالا 12 تا 24 ساعت آینده ادامه دارد، تصریح کرد: تمام نیروهای امدادی و کوهستانی، راهداری و پلیس راهور برای بازگشایی جاده تمام تلاش را به کار گرفته‌اند تا هراز برای مسافران باز شود. مسافران برای تردد از دو جاده سوادکوه و کندوان استفاده ببرند.

18 استان کشور درگیر سیل هستند/ مردم تا 5 روز دیگر به حاشیه رودخانه‌ها نروند مناطق بحرانی سیل‌‌گیر مازندران شناسایی و رفع خطر می‌شود هواشناسی قزوین هشدار نارنجی صادر کرد / احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل تشدید شد

سیلاب لاریجان آمل خسارت جانی نداشت

بخشدار لاریجان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از آمل با اشاره به جاری شدن سیلاب در محور هراز اظهار کرد: این سیلاب که از چند منطقه لاریجان شروع شده نیمه شب گذشته منجر به بسته شدن جاده هراز شده بود.

سیدروح اله صابری با بیان اینکه با توجه به تردد راه روستایی با تلاش تمام نیروهای امدادی جاده هراز یک لاین جاده باز شده است، افزود: هم‌اکنون هشت دستگاه مختلف مستقر است و پاک‌سازی جاده را دستور کار دارند.

وی با اشاره به اینکه سیلاب حدود یک کیلومتر از جاده و تا ارتفاع چهار متر زیر سیل رفته است، تصریح کرد: با توجه به تردد از قبل خودروها در این جاده 7 کیلومتر ترافیک ایجاد شده که دو لاین تا چهار لاین در برخی نقاط با بیش از 2 هزار دستگاه زیر بار ترافیک است.

 بخشدار لاریجان ادامه داد: این ترافیک به دلیل آخر هفته بودن و حجم زیاد مسافران ایجاد شده و تا محدوده گزنک بار ترافیکی وجود دارد.

وی با اعلام اینکه برای رفاه حال همه مسافران تو راه مانده مواد غذایی و تغذیه فراهم شده تا مشکلی در این خصوص نداشته باشیم، خاطرنشان کرد: در این سیلاب تاکنون خسارت جانی و مالی نداشته و فقط یک دستگاه خودرو بدون سرنشین زیر سیل مانده است.

انتهای پیام/ن
 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شدن جاده هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا

نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟