Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@20:38:19 GMT

خودروهای ناقص در سایت فارس ایران خودرو به صفر رسید

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۷۲۲۵

خودروهای ناقص در سایت فارس ایران خودرو به صفر رسید

طبق برنامه به صفر رساندن خودروهای ناقص پارکینگ‌های گروه صنعتی ایران خودرو و پس از سایت خزر، سایت فارس این گروه صنعتی موفق به تکمیل و تجاری‌سازی تمامی خودروهای ناقص و کسری‌دار شد.

ایکوپرس- با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای فعالیت‌ سایت‌های تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در هفته تعطیلات تابستانی برای کاهش خودروهای ناقص و دارای کسری قطعه، سایت فارس موفق به صفر رساندن خودروهای ناقص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر پایه این گزارش، پارکینگ خودروهای ناقص سایت ایران خودرو کرمانشاه نیز فردا جمعه به صورت کامل خالی خواهد شد و به این ترتیب خودروهای ناقص این سایت نیز به صفر خواهد رسید. 

براساس آمار و اطلاعات تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای ناقص، با صفر شدن خودروهای ناقص در سه سایت تولیدی خزر، فارس و کرمانشاه، تعداد خودروهای ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو وارد کانال ۱۷ هزار شده و تا پایان مردادماه نیز به صفر خواهد رسید. 

این گزارش می‌افزاید، با به صفر رسیدن خودروهای ناقص سایت کرمانشاه، تعداد این خودروها  در روز هفتم مردادماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش ۷۴ درصدی را تجربه خواهد کرد. 

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ایران خودرو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت خودروهای ناقص ایران خودرو گروه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ٬ هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024 با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024» (اتوکِینای چین 2024) از 6  تا 15 اردیبهشت 1403 در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین (تیانژو) در حال برگزاری است.

نمایشگاه قطعات خودرو و سالن های مرتبط با محصولات جانبی نیز در همان تاریخ ها (6 تا 9 اردیبهشت) در محل نمایشگاه بین المللی چین (جینگانژوانگ) برگزار می شود که فضایی به وسعت کل 230,000 متر مربع را پوشش خواهد داد.
 
در این نمایشگاه 117 مدل خودرو توسط 30 شرکت خودروساز جهان به نمایش در خواهد آمد. امسال این نمایشگاه با تمرکز بر انرژی های نو و با عرضه 278 خودروی برقی در حال برگزاری است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل های خودرو، پیشرفته ترین فناوری ها و نوآوری های صنعت خودرو خواهیم بود. خودروهای برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار خواهند داشت.  
 
چری و جک و هونگچی از جمله شرکای تجاری چینی صنعت خودروسازی ایران هستند که در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را عرضه کرده اند. علاوه بر این برندهای شناخته شده دنیا همچون ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس ٬تویوتا، ولوو، فولکس واگن در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند. 
 
در ادامه این مطلب گزارش تصویری خبرگزاری تسنیم را از اولین روز نمایشگاه خودروی پکن مشاهده کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو