Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد که به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور، فردا ( جمعه) بخش‌های تاسیسی مختلفی چون مهد آدینه، کتاب آدینه، کانون دانشجویی و آرم ستاد نمازجمعه تهران توسط حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایران اکونومیست، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درخصوص برنامه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: نماز جمعه این هفته تهران، فردا ( جمعه) ۷ مرداد ماه در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت آیت الله سید احمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار  و درب‌های مصلی امام خمینی (ره) تهران از ساعت۶ صبح باز  می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام «علی نوری» گفت: همچنین  برنامه رونمایی از مهد آدینه ساعت ۱۰ صبح، کتاب آدینه و کانون دانشجویی ساعت ۱۱ صبح است.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این را هم گفت که هم چنین سخنران پیش از خطبه های این هفته غلامحسین حسینی نیا معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور است.  

همایش فصلانه خادمان نمازجمعه تهران راس ساعت هفت صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری آغاز و پس از آن از بخش های مختلف تاسیسی نماز جمعه رونمایی می‌شود و  مجموعه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کودکان و نوجوانان میزهای خدمت و دیگر فعالیت‌ها همچون هفته‌های گذشته به قوت خود باقی است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مصلی امام خمینی تهران ، نماز جمعه تهران ، سید احمد خاتمی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مصلی امام خمینی تهران نماز جمعه تهران سید احمد خاتمی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد: حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از سازندگان پویانمایی با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادگار، تقدیر و تشکر بعمل آورد.   این پویانمایی به کاگردانی مهسا زینی و حمید نخعی، انیماتوری و طراحی حمید نخعی و نویسندگی سید محمد جواد صداقت کشفی ساخته شده است و توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را در جشنواره فجر تا فجر را از آن خود کند.   این پویا نمایی ایثار و از خود گذشتگی فرزند شهید مدافع حرمی را روایت می‌کند که بعد از شهادت پدر خود برای کمک به یک نیازمند فرشی با دستان خود بافته و آن را به فروش می‌رساند.

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم