Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سفر به اسدآباد به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهوری در منزل برادران شهید عبدکوند حضور یافته و از پدر و مادر این شهیدان والا مقام دلجویی کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل روز پنجشنبه ۶ مرداد در این دیدار با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس از برترین جوانان کشور بودند، اظهار کرد: وظیفه خود می دانیم که به خانواده شهدا خدمت کنیم و ارادت قلبی و خالصانه خود را به محضر خانواده‌های شهدا و ایثارگران اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  گفت:عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثارو از خودگذشتگی شهدا و خانواده معظم آنان است و همه باید قدردان این تلاش باشیم.

زلفی گل تصریح کرد: امروز جامعه بیش از گذشته به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد و مسئولان نیز موظفند تا با خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم، ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

به گزارش ایسنا ،برادران شهید نورمراد و محمدعلی عبدکوند شهیدان شاخص سال ۱۴۰۱  شهرستان اسدآباد هستند.

شهید "محمدعلی عبدکوند" ۱۸ خرداد ماه سال ۱۳۴۲در روستای منور تپه از توابع شهرستان اسدآباد به دنیا آمد پدرش بابامراد کشاورز بود شهید محمد علی به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سرانجام این شهید والا مقام در ۲۶دیماه سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

شهید "نورمراد عبدکوند" نیز در  ۱۲اردیبهشت سال ۱۳۴۰به دنیا آمد وی  به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در  ۲۸ بهمن ماه سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها شهید شاخص وزير علوم دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد