Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد علی محمدی» روز پنج‌شنبه در حاشیه برنامه های اجرایی سفر رییس جمهوری به استان همدان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار به صورت رسمی در جلسه شورای اداری استان همدان از سوی رییس جمهور اعلام و مصوب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارسنجی و کار کارشناسی بر روی این طرح ها از سه ماه قبل برای طرح و تصویب در سفر استانی دولت انجام شده است، افزود: تکمیل مسیر کنار گذر غربی شهر، تکمیل آزادراه همدان، احداث محور گنجنامه به همدان، تکمیل مسیر ریلی همدان به ملایر، اتمام پروژه آبرسانی بین حوضه ای شهر همدان از جمله طرح های شاخص مصوب در سفر استانی رییس جمهور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار همدان اظهار داشت: تامین اعتبار لازم برای تکمیل سالن ورزش‌های باستانی همدان، تکمیل خوابگاه ورزشکاران تاریک دره، تکمیل ایستگاه راه آهن همدان، تکمیل موزه هنرهای معاصر، تعمیر و تجهیز اساسی و مقاوم سازی خوابگاه های دانشجویی، تکمیل تالار قرآن، تکمیل و تجهیز دانشکده شیمی دانشگاه بوعلی سینا و  تکمیل پارک علم و فناوری از دیگر طرح های مصوب سفر استانی رییس جمهور برای شهرستان همدان است.

محمدی، تکمیل فاز ۲ دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه بوعلی، تکمیل فاز ۲ دانشگاه فرهنگیان، تکمیل و تجهیز بیمارستان ۲۸۲ تختخوابی اکباتان و تکمیل و تجهیز مرکز جامع سرطان بعثت را از دیگر طرح های مصوب شهرستان همدان در سفر رییس جمهوری برشمرد. 

به گفته وی، در همین ارتباط همچنین می توان به تامین اعتبار برای تکمیل و تجهیز خوابگاه ۴۰۰ نفره خواهران دانشجو ریحانه ۲، تکمیل و تجهیز مجموعه ۱۱۰ واحدی خوابگاه متاهلین، تکمیل سایت مرکز توسعه دیجیتال به عنوان دیگر برکات و دستاوردهای ارزشمند سفر استانی رییس جمهور به استان همدان اشاره کرد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

معاون عمرانی وزیر کشور به نمایندگی از رییس جمهور مسئولیت بررسی مسایل و مشکلات شهرستان همدان را دراین سفر برعهده داشت.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

برچسب‌ها شهر همدان اختصاصی ایرنا سفر استانی همدان دانشگاه فرهنگیان محمدعلی محمدی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پروندهٔ خبری دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان اختصاصی ایرنا سفر استانی شهر همدان اختصاصی ایرنا سفر استانی همدان دانشگاه فرهنگیان محمدعلی محمدی آیت الله سید ابراهیم رئیسی سفر استانی رییس جمهور تکمیل و تجهیز استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است

فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، گفت: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و اظهار کرد: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم که استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

فرماندار همدان ادامه داد: ایجاد مشاغل در بلوارهایی نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

مخفی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد، اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم تا در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

وی رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

کد خبر 748918

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان