Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@17:51:26 GMT

رونالدو در فکر جدایی بود که پیراهنش تمام شد!

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۷۵۶۳

رونالدو در فکر جدایی بود که پیراهنش تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و باتجربه منچستریونایتد روز سه شنبه برای اولین بار برای تمرینات پیش فصل به مجموعه تمرینی کارینگتون بازگشت. اما به نظر می رسد همچنان این بازیکن قصدی مبنی بر ماندن در اولدترافورد ندارد و می خواهد در تیمی بازی کند که فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما جالب اینجاست علیرغم این شایعات نیز هواداران این باشگاه همچنان به دنبال خرید لباس فصل جدید یونایتد با شماره و نام کریستیانو رونالدو هستند و فروشگاه های اصلی و بزرگ منچستریونایتد در سطح شهر با کمبود پیراهن های شماره هفت مواجه شده اند.

محبوبیت رونالدو در بین هواداران باشگاه منچستریونایتد همچنان بالاست و طرفداران شیاطین سرخ در روزهای اخیر در صف ایستاده اند تا نام او را در پشت پیراهن فصل جدید تیم مورد علاقه خود حک کنند. این در حالیست که احتمال دارد فصل بعد رونالدو جایی در رختکن یونایتد نداشته باشد و حتی شماره هفت این بازیکن به یک ستاره دیگر واگذار شود. 

اما علیرغم این احتمال نیز هواداران یونایتد دست به ریسک زده و لباس فصل بعدی را با شماره هفت و نام کریستیانو رونالدو تهیه کرده اند. البته در حال حاضر لباس بازیکنانی مانند فرد، الکس تلس یا شولا شورتایر با شماره پیراهن های 17، 27 یا 47 نیز تمام شده، اما دلیل این امر تولید کم پیراهن هایی با این شماره ها بوده و ربطی به محبوبیت این بازیکن ندارد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم

در حالی که بازی رفت دو تیم در اولدترافورد با پیروزی 1-0 شاگردان سر الکس فرگوسن به پایان رسیده بود، این دیدار با درخشش کریستیانو رونالدو و برتری قاطعانه شیاطین سرخ همراه بود و منچستریونایتد با کسب برتری 3-1 در مجموع با نتیجه 4-1 راهی فینال رم شد

دانلود (29.9MB)

دیگر خبرها

  • انتخاب هری کین: کریستیانو رونالدو بالاتر از مسی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت
  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم