Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@12:47:26 GMT

فارس من| ورود سگ به طرح‌های گردشگری تالش ممنوع است

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۷۸۴۶

فارس من| ورود سگ به طرح‌های گردشگری تالش ممنوع است

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، سامانه «فارس من» باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«لزوم ممنوعیت ورود سگ در سواحل و اماکن عمومی» یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این سوژه مطرح کرده که متأسفانه افزایش سگ‌گردانی در اماکن عمومی خصوصاً مراکز تفریحی، سواحل و اماکن عمومی باعث کاهش امنیت جسمی و روانی خانواده‌ها خصوصاً کودکان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
ممنوعیت این مسأله می‌تواند کمک شایان توجهی در جهت آرامش خاطر خانواده‌ها بوده و امنیت حضور آن‌ها به همراه فرزندانشان را بهبود بخشد.

علی محرمی، مدیر طرح ساحلی گیسوم در شهرستان تالش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تاکید بر اینکه طرح‌های سالمسازی، محلی امن و آرام برای خانواده‌ها و مردم است، اظهار کرد: ما ضمن جلوگیری صد درصدی از سگ گردانی در محیط این طرح گردشگری، بصورت مداوم نسبت به جمع‌آوری و دور کردن سگ‌های ولگرد از محوطه طرح ساحلی نیز اقدام می‌کنیم که در این راستا نیازمند همکاری گروهای حامیان حیوانات و مسؤولین مربوطه نیز هستیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سگ گردانی طرح ساحلی تالش حامیان حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است

ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، از تعطیلی اماکن تاریخی - فرهنگی استان در ۱۵ اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۱۳ اردیبهشت گفت: به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اماکن تاریخی_ فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه تعطیل خواهد بود.

وی افزود: روز ۱۵ اردیبهشت، مجموعه‌های تاریخی- فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان، موزه پارس، موزه گرمابه وکیل در شیراز تعطیل است.

ثابت اقلیدی ادامه داد: همچنین میراث‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، بیشاپور، تنگ چوگان، موزه بیشاپور، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب و موزه مردم‌شناسی کازرون، نیز پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری