Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:11:14 GMT

حمله راکتی به نزدیکی پایگاه ترکیه در دهوک

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۷۹۲۳

حمله راکتی به نزدیکی پایگاه ترکیه در دهوک

یک منبع امنیتی امروز(پنجشنبه) گزارش داد، پایگاه نیروهای ترکیه در منطقه "بامرنی" شمال دهوک هدف چندین حمله خمپاره‌ای و راکتی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از المعلومه، این منبع گفت، چندین خمپاره در نزدیکی پایگاه بامرنی در شمال دهوک واقع در شمال عراق که نظامیان ترکیه در آنجا حضور دارند سقوط کرد.

این منبع گفت، شلیک خمپاره‌ها به این منطقه موجب وقوع حریق در اراضی کشاورزی شد و به دنبال آن خودروهای آتش نشانی خود را به محل حادثه رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت، طبق اطلاعات اولیه این حمله هیچ تلفاتی برجای نگذاشت و راکت‌ها در نزدیکی پایگاه سقوط کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تركيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از بازداشت مردی خبر دادند که قصد داشت به کاروان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که شخص مذکور یک مرد ۵۸ ساله است که قصد داشت نتانیاهو را در خیابان دیزنگوف در تل آویو هدف قرار دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده این شخص بازداشت شده است.

۲ روز قبل نیز منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است. به نظر می‌رسد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده دامنه تلاش‌های افراد غیرنظامی برای هدف قرار دادن این عناصر اشغالگر گسترش پیدا کند.

کد خبر 6095316

دیگر خبرها

  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه