Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه که در سفری بدون تشریفات به بوشهر عزیمت کرده است، صبح امروز (پنجشنبه ۶ مرداد) با حضور در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، در بازدیدی چهارساعت و نیمه وضعیت این منطقه اقتصادی را از حیث فرآیندهای مختلف ناظر بر ورود و خروج کالاها و نگهداری آنها، مورد نظارت، بررسی و ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید تصاویری منتشر شد که از وضعیت نامطلوب نگهداری از کالاها در انبارهای گمرک بوشهر خبر می دهد که در ادامه بخشی از این تصاویر آمده است. 

 

 انباری که به قبرستان BMW تبدیل شده است/ اینجا انبار سرباز گمرک بوشهر

ماشین‌های سنگینی که در انبار گمرک بوشهر سوختند و به آهن تبدیل شدند

صیانت از حقوق عامه و حفظ بیت‌المال از جمله مسئولیت‌های ذاتی قوه قضاییه است که در دوره جدید بنا بر تاکیدات و دستورات حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای نسبت به این مهم اهتمام بیشتری می‌شود. زیان وارده به بیت‌المال از ناحیه وضعیت نابسامان انبارهای سازمان اموال تملیکی از جمله مصادیق و نمونه‌های تضییع حقوق عامه بود که دستگاه قضایی با کمک سایر دستگاه‌ها، برای برطرف کردن این مشکل گام‌هایی اساسی برداشته است.

منبع: فارس لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر گمرک اخبار قضایی اخبار صنعت، معدن و تجارت اخبار مرتبط نکته قابل تامل در مورد مواد غذایی قاچاق و بلایی که سر آن ها می آید! ۱۴۰۱/۵/۶ یک میلیون قوطی شیرخشک رژیمی در گمرکات دپو شد ۱۴۰۱/۵/۲ کشف ۳۰ کانتینر مخفی در بوشهر! ۱۴۰۱/۵/۶ گمرک: برنج های زاهدان در اختیار انبارهای عمومی است ۱۴۰۱/۵/۵ کالاهای صادراتی ایران روانه کدام بازارها شدند؟ ۱۴۰۱/۵/۵ پاره شدن طناب دار یک اعدامی پس از ۱۴ سال در کرج ۱۴۰۱/۵/۵ آخرین ویدیو ها نکته قابل تامل در مورد مواد غذایی قاچاق و بلایی که سر آن ها می آید! ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۱۶:۵۶ طغیان رودخانه اردو برازجان در استان بوشهر + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۱۶:۵۰ تخلیه گل و‌لای از داخل شبستان امامزاده داوود + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۱۶:۲۳ هم اکنون طوفان شن هولناک در شهر حبیب آباد اصفهان + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۱۵:۵۵ درگیری عجیب عابر پیاده با راننده خودرو + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۱۵:۲۳ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۷:۰۵ تصاویر عجیب اما واقعی از انبار خودروهای لاکچری در گمرک بوشهر ۱۷:۰۰ یارانه نقدی یا کالابرگ؟ ۱۶:۵۶ نکته قابل تامل در مورد مواد غذایی قاچاق و بلایی که سر آن ها می آید! ۱۶:۴۲ ولخرجی شریک زندگی، روی شما هم اثر می‌گذارد ۱۶:۳۱ خسارتی به مهرآباد وارد نشد ۱۶:۲۸ رای CAS درباره محرومیت جودوی ایران به تعویق افتاد! ۱۶:۱۳ برنامه وزارت ارتباطات برای بی نیازی مردم از فیلترشکن ها ۱۶:۱۱ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: به سیاست خارجی دولت نمره قابل قبولی می دهیم ۱۶:۰۵ طارمی مدیر پورتو شد + عکس ۱۶:۰۴ چگونه مصرف اینترنت موبایل را کاهش دهیم ۱۵:۵۲ نگرانی اسراییل از پیش نویس اروپا برای احیای برجام ۱۵:۴۸ جنگ اتمی در راه است؟ ۱۵:۴۴ تعطیلی ۲ هفته ای بوستان های تهران تکذیب شد ۱۵:۳۹ شهروندان از حضور در ارتفاعات و حاشیه مسیل ها خودداری کنند ۱۵:۳۳ کشف ۳۰ کانتینر مخفی در بوشهر! ۱۵:۰۷ کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت روغن نباتی حلب ۱۴:۵۹ تهران سیاه پوش شد + عکس ۱۴:۴۵ مغز اول انسان در سر است یا روده؟ ۱۴:۳۵ غذای مجلسی با بادمجان چی بپرم؟ ۱۴:۳۰ تماشای خورشید گرفتگی از درون یک هوایپما + فیلم ۱۴:۲۸ تصویر خیره کننده بزرگ ترین الماس صورتی جهان ۱۴:۲۴ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۱/۵/۶) ۱۴:۱۸ نگرانی از وضعیت جوی بعدازظهر ۱۴:۱۶ هشدار پلیس راهوار؛ راننده ها در این جاده ها مراقب باشند ۱۴:۱۳ صدور هشدار برای تهران؛ باران های سیل آسا به پایتخت می رسد؟ ۱۴:۱۱ پرداخت تسهیلات روستایی از کی آغاز می شود؟ ۱۴:۰۵ بوستان های تهران دو هفته تعطیل شد ۱۳:۵۹ روش های درمان عفونت گوش ۱۳:۵۵ پاسخ شهرداری تهران در مورد اصلاح سنگ قبرهای دارای تصاویر بانوان بی حجاب ۱۳:۵۱ رییسی: دور بزنید، برویم دستی برای مردم تکان بدهیم! + فیلم ۱۳:۴۷ توصیه هایی برای کاهش تب بیماران کرونایی ۱۳:۴۴ بلایی که مصرف زیاد نمک بر سر معده می آورد! ۱۳:۴۲ نشانه ای که می گوید روحتان بیمار است ۱۳:۳۵ آتش نشانی تهران: هنوز برآورد دقیقی از مفقودی های سیل تهران نداریم ۱۳:۳۰ رییسی: عقب ماندگی‌ ها را جبران می‌ کنیم ۱۳:۲۶ نقشه بارندگی کشور امروز ۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۰ طلا و دلار ارزان می شود؟ ۱۳:۱۵ خسارات به وجود آمده از هر طریق ممکن باید جبران شود/ ضرورت اقدامات پیشگیرانه از وقوع این گونه حوادث تلخ ۱۳:۱۵ پایان ماجرای پرحاشیه وریا غفوری ۱۳:۰۸ اعلام نامزدی بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ ۱۲:۵۵ اذان ظهر به افق تهران پنجشنبه ششم مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۴۵ توله یوزپلنگ ایرانی به پارک ملی توران می رود؟ ۱۲:۳۱ عکس یادگاری احمدشاه با اولین هواپیما در ایران ۱۲:۲۶ قیمت نفت بر مدار صعود / برنت ۱۰۷ دلار را رد کرد ۱۲:۱۸ ترفند جالب قدیمی ها برای قطع فوری سکسکه ۱۱:۵۵ حق مسکن کارگران از مالیات معاف شد ۱۱:۵۳ حقوق کارگران ۱۰ درصد افزایش می یابد؟ ۱۱:۴۹ کار فقط نشستن پشت میز در یک سازمان و اداره نیست، بهترین کار را دامداران و صنعتگران دارند ۱۱:۴۴ مقام ارشد کاخ سفید: توافق روی میز است، به ایران بستگی دارد که بپذیرد یا رد کند ۱۱:۴۱ تست بینایی؛ موز را پیدا کنید! اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گمرک اخبار قضایی اخبار صنعت معدن و تجارت گمرک بوشهر فیلم ۱۴ ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران

تین نیوز

اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای که با نام اختصاری TIR شناخته می شود و مقر آن هم اینک در ژنو سوئیس است ، نقش قابل ملاحظه ای در تسریع و تسهیل ترانزیت و حمل و نقل جاده ای بر عهده دارد و ایران هم اکنون به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی خود در منطقه ، یکی از نخستین امضاکنندگان این پیمان بین المللی و پیشتاز استفاده و گسترش این امکان در میان کشورهای منطقه شناخته می شود .

به گزارش تین نیوز به نقل از پرتال حمل و نقل ، کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر با حضور مربیان اعزامی کمیسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل متحد در تهران برگزار و جزئیات این سامانه تیر تشریح شد .

در این کارگاه تخصصی که با حضور همزمان کارشناسان فناوری اطلاعات و کارشناسان فنی و امور گمرکی گمرکات کشور برگزار شده است ، سامانه تیر الکترونیک توسط مربیان اعزامی از کمیسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل متحد UNECE تشریح شد .

بنابراین گزارش در این کارگاه آموزشی فاطمه اعتماد مقدم مدیر کل دفتر آموزش ، تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک ، با اشاره به توانایی های ترانزیتی ایران ، اظهار امیدواری کرد برگزاری این کارگاه در مسیر دستیابی به اهداف بین المللی ترانزیتی گمرک ایران حداکثر اثرگذاری را ایفا کند .

در این کارگاه رضا راستی مدیر کل دفتر ترانزیت گمرک نیز کارنه تیر را زبان مشترک گمرکات در دنیا معرفی کرد که سبب تسهیل تجارت است . گمرک ایران نخستین کشور در منطقه و پیشگام بهره برداری از سامانه تیر الکترونیک بوده است که با کشور ترکیه استفاده از این سامانه را کلید زده است .

وی افزود : گمرک ایران بیشترین سهم استفاده از تیر داشته است و اکنون مترصد بهره برداری گسترده از تیر الکترونیک می باشد .

این گزارش می افزاید : اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای که با نام اختصاری TIR شناخته می شود و مقر آن هم اینک در ژنو سوئیس است ، نقش قابل ملاحظه ای در تسریع و تسهیل ترانزیت و حمل و نقل جاده ای بر عهده دارد و ایران هم اکنون به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی خود در منطقه ، یکی از نخستین امضاکنندگان این پیمان بین المللی و پیشتاز استفاده و گسترش این امکان در میان کشورهای منطقه شناخته می شود .

این گزارش می افزاید : سیستم e_TIR (تیر الکترونیک) بر مبنای دریافت اطلاعات پیاده سازی شده و این امکان را در اختیار کشورهای عضو قرار می دهد تا از طریق تبادل اطلاعات مربوط به کالاهای تجاری و ترانزیتی فرایند امور گمرکی و نظارتی خود را تسهیل و تسریع کنند .

شایان ذکر است ، این دوره فنی و تخصصی از امروز در مرکز آموزشی و فرهنگی گمرک ایران در تهران آغاز و به مدت ۳ روز ادامه دارد .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!