Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:17:39 GMT

ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) سیاهپوش شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۸۲۵۳

ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) سیاهپوش شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق رسم هر ساله روز پنجشنبه و در آستانه فرا رسیدن ماه عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور خادمان سیاهپوش شد.

در این مراسم حسن اسداللهی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مداحی پرداخت و خادمان نیز گرداگرد ضریح منور کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین مسجد بالاسر را سیاهپوش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحن‌های، شبستان‌ها و رواق‌های حرم مطهر نیز از صبح امروز در حال سیاهپوش شدن هستند.

پرچم متبرک حرم مطهر امام حسین (ع) نیز روز جمعه ۷ مرداد ماه ساعت ۱۹ طی مراسمی بر فراز گنبد منور کریمه اهل بیت (ع) به نشانه آغاز عزاداری سیدالشهدا (ع) به اهتزاز در خواهد آمد.

مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم در حرم مطهر نیز هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) با سخنرانی آیت الله محمد مهدی میرباقری و مداحی حسن شالبافان برگزار می‌شود.

کد خبر 5549833

منبع: مهر

کلیدواژه: قم ماه محرم حرم حضرت معصومه س بوشهر سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه مدیریت بحران محرم 1401 ماه محرم آمار کرونا وقوع سیلاب بارش باران اردبیل همدان سی امین سفر استانی دولت سیل کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟

به گزارش تابناک، تاریخ دقیق روز مادر در تقویم شمسی برابر است با :

روز یکشنبه ۲ دی سال ۱۴۰۳

۲ / ۱۰ / ۱۴۰۳

تاریخ دقیق روز مادر در تقویم قمری برابر است با :

روز یکشنبه ۲۰ جمادی الثانی سال ۱۴۴۶

۲۰ / ۶ / ۱۴۴۶

تاریخ دقیق روز مادر در تقویم میلادی برابر است با :

 

روز یکشنبه ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۴

۲۲ – ۱۲ – ۲۰۲۴

روز مادر در ایران روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۲۰ جمادی الثانی می باشد اما به علت قمری بودن تاریخ تولد حضرت فاطمه زهرا (س) روز مادر در تاریخ هجری شمسی ثابت نیست.

روز ولادت حضرت فاطمه (س) به عنوان روز مادر نام گرفته تا زنان و مادران این مرز و بوم از او درس ایمان، فداکاری و مهربانی بیاموزند چرا که تمام خصوصیاتی که باید زن نمونه از دیدگاه اسلام داشته باشد، حضرت فاطمه (س) داشت.

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)