Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم ملی آکروژیم ژیمناستیک برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می شود‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک؛مرحله جدید اردوی تیم ملی آکروژیم ژیمناستیک برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از دیروز در استان گیلان آغاز شد.

22 ژیمناست در این مرحله از اردو حضور دارند که زیرنظر مسعود رحمانیان به عنوان سرمربی و کریم محمدزاده، جواد باقری، جواد کاظمی، صفر خسروی، نوید شوکتی، هادی صادقی و افشین حیاتی تمرین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مسابقات آکروژیم ژیمناستیک قهرمانی آسیا مهرماه در قزاقستان برگزار می‌شود.

منبع: دانا

کلیدواژه: آکروژیم ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان کشورمان جهت آماده سازی حضور در رقابت های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی به میزبانی همدان برگزار می گردد.

در این اردوی ۸ روزه که از ۹ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه خواهد بود ، ۱۸ بازیکن تمرینات خود را آغاز خواهند کرد که امیر میرزایی مدیر فنی ، امیر چهاردولی سرپرست ، رجب نورانی سرمربی ،مهدی ملک احمدی مربی ، احسان اسدی پزشک و محسن پاسبان بعنوان بدنساز کادر تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

مسابقات هاکی سالنی آسیا در بخش مردان خرداد ماه امسال به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090613

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند