Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد پیوس عنوان کرد: جذب گادوین منشا می‌توانست خط حمله پرسپولیس را متحول کند و مدیریت باشگاه این بازیکن را مفت از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشاد پیوس، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به عملکرد تیم پرسپولیس تهران در نقل و انتقالات تابستانی اظهار کرد: پرسپولیس عملکرد چندان بدی در نقل و انتقالات نداشت، هر چند در جذب مهاجم تمام‌کننده ناکام بود، اما در مجموع عملکرد خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: جذب ابوالفضل سلیمانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، سعید صادقی، سینا اسدبیگی، علیرضا بیرانوند، گولسیانی، احمدی و پورعلی گنجی که بیشترشان به‌صورت تخصصی در خطر هافبک و دفاع کار می‌کنند به کار گل‌محمدی خواهد آمد، اما جذب مهاجم زهردار در خطر حمله ضروری به نظر می‌رسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اختلافات درویش با گل‌محمدی بر سر جذب بازیکنان جدید عنوان کرد: مدیریت باشگاه باید همراه با کادرفنی باشد و گل‌محمدی برای موفقیت پرسپولیس تهران نیاز به بازیکنان جدید دارد، چراکه نقاط ضعف و قوت تیم را می‌داند.

پیوس یادآور شد: گل‌محمدی باید در هر پست دو بازیکن طراز اول داشته باشد و ترافیک در یک خط بدون جذب بازیکن در سایر خطوط تیم را در ادامه لیگ دچار مشکل خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه جذب گادوین منشا می‌توانست خط حمله پرسپولیس را متحول کند و مدیریت باشگاه این بازیکن را مفت از دست داد، متذکر شد: تیمی که در یک فصل موفق به قهرمانی نشده، یعنی باید در خط حمله تقویت شود، اکنون پرسپولیس تنها عبدی، تمیروف و ... را در اختیار دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره اینکه چقدر امیدوارید پرسپولیس در لیگ برتر فصل آینده قهرمان شود؟ تأکید کرد: از اکنون نمی‌توان پیش‌بینی کرد، چراکه تیم‌های رقیب مانند استقلال، سپاهان، گل‌گهر و حتی تراکتورسازی تبریز خوب تقویت شده‌اند، اما با مدیریت درست، نبود حاشیه، تبحر کادرفنی و انگیزه بازیکنان قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

پیوس در ادامه با اشاره به جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس تهران چنین توضیح داد: رضاییان نباید در برنامه فوتبال برتر آن حرف‌ها را مطرح می‌کرد و این موجب ناراحتی کادرفنی و هواداران شد.

انتهای پیام/*

منبع: دانا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران گل محمدی خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف

در روز اول مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران، تیمهای پرسپولیس، وحدت و همای تهران برنده و تیمهای شاهین، بوتان و استقلال تهران بازنده شدند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس 3-2 شاهین را با 3 گل داوود محبوب، حسن شیرمحمدی و محسن زنجانی شکست داد و 2 گل شاهین را محمدحسین ضیایی و محمود سجادی زدند.

هما 1-0 تیم استقلال تهران را با تنها گل فرامرز عزتی شکست داد و تیم وحدت تهران با گلهای علی پازوکی، علی میرزایی و مجید جلالی در مقابل تنها گل داوود تشکینی برابر تیم بوتان تهران برنده شد. 

در ادامه این مسابقات، پرسپولیس با یک تساوی به دور دوم صعود می کند اما استقلال اگر نتواند برابر تهرانجوان برنده شود، احتمال حذفش بسیار است. در هر گروه از این مسابقات سه تیم حضور دارند و استقلال با شکست در بازی اول در آستانه حذف از این مسابقات قرار گرفته است.

داوود محبوب از پرسپولیس، مجید جلالی از وحدت تهران و فرامرز عزتی از تیم همای تهران بهترین بازیکنان روز اول مسابقات بودند و حضور مجید جلالی با 67 سال سن در این مسابقات و البته درخشش او، قابل توجه و جذاب بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف