Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: افتخار می‌کنیم که خدمتگزار و امانتدار بازنشستگان فولاد هستیم و رضایتمندی حداکثری این عزیزان را هدف اصلی خویش قرار داده‌ایم.

به گزارش ایران اکونومیست، حسین عامریان در دیدار عمومی با بازنشستگان صندوق در سالن اجتماعات شرکت زغال سنگ البرز شرقی در شاهرود ضمن تشریح اقدامات و دستاوردهای تیم مدیریتی جدید صندوق در حوزه‌های مختلف به موضوع درمان بازنشستگان اشاره کرد و گفت: بازنشستگان ما در سنی هستند که نیاز به حمایت‌های درمانی دارند و موضوع درمان دغدغه آن‌هاست به همین دلیل سرانه درمان آن دسته از بازنشستگان فولاد که صندوق متکفل آن است را حدود ۱۰۰ درصد افزایش دادیم که در کشور و در مقایسه با سایر صندوق‌ها بی‌سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته سرانه درمان هر بازنشسته صندوق حدود ۲۷۰ هزار تومان بود که در سال جاری این عدد با افزایش حدود ۱۰۰ درصدی به ۵۰۰ هزار تومان رسیده ضمن اینکه سرانه خدمات پرستاری ۵۰ درصد و سرانه سمعک را نیز تا دو برابر افزایش دادیم.

عامریان با اشاره به نظارت و حساسیت ویژه صندوق درباره خدمات درمانی بازنشستگان در قرارداد با شرکت بیمه گر تصریح کرد: جهت رفاه حال بازنشستگان، فرانشیز درمان که یک موضوع مرسوم در همه بیمه های درمانی است را حذف کردیم و برای بیماران صعب العلاج نیز حمایت‌های ویژه ای را در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به موضوع رفاهیات نیز گفت: در سال‌های گذشته، عمده خواسته‌های بازنشستگان در دو موضوع همسان‌سازی و درمان بود و رفاهیات موضوع فراگیری در مطالبات آن‌ها نبود. ما برای اولین بار در بودجه صندوق سرفصل جداگانه ای برای رفاهیات در نظر گرفتیم و قصد داریم برای بازنشستگانی که حقوق کمتری دریافت می کنند یارانه امور رفاهی در نظر بگیریم.

عامریان ادامه داد: البته موضوع رفاهیات فقط در سفر خلاصه نمی‌شود و ابعاد مختلفی دارد که تکریم بازنشستگان از این جمله است. همایش‌هایی هم برگزار کردیم که در راستای تکریم و تجلیل از بازنشستگان بوده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: هر چند در دوره کنونی مبلغ وام و شمار وام گیرندگان را افزایش دادیم اما برای افزایش مجدد مبلغ وام و تعداد وام گیرندگان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با تشکر ویژه از زحمات باباخانی معاون پیشین فنی و عملیات بیمه ای صندوق و با تمجید از روحیه جهادی و انقلابی افراسیابی سرپرست این معاونت و همچنین جرجانی رئیس امور بازنشستگی شاهرود گفت: امیدواریم دعای خیر شما عزیزان همواره یار و یاور همکاران ما باشد و ما بتوانیم گام‌های موثرتری برای خدمت به شما برداریم.

بر اساس گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه تعدادی از بازنشستگان فولاد ضمن تقدیر و تشکر از سفر مدیرعامل صندوق به شاهرود به بیان مشکلات خود به ویژه در حوزه درمان و حقوق پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: صندوق بازنشستگی فولاد ، حسین عامریان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی فولاد صندوق بازنشستگی فولاد بازنشستگان فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان توفان و بارندگی‌های اخیر را بی سابقه در تاریخ خوزستان دانست و گفت: بارش‌های بهاری اخیر خسارت‌های سنگینی به بخش کشاورزی استان وارد کرده است.
مسعود اسدی افزود: به بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از گندمزار‌های آماده برداشت استان تا ۵۰ درصد خسارت وارد شده و در خوشبینانه‌ترین حالت ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت از دست رفته است.
او با بیان اینکه علاوه بر خسارات به مزارع گندم، به تأسیسات، باغات، گلخانه‌ها و دامداری‌های بسیاری از کشاورزان خسارت جدی وارد شده است، گفت: امیدواریم سازمان جهاد کشاورزی به فوریت خسارات را به دقت برآورد و اعلام کند.
انتظار داریم صندوق بیمه محصولات کشاورزی بدون فوت وقت، تعلل و مضایقه به وظیفه قانونی خود عمل کرده و طبق قانون خسارات وارده به بیمه شدگان را جبران کند.
از دولت و سازمان مدیریت بحران کشور می‌خواهیم با توجه به اینکه امکان جبران خسارات وارده از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی قطعاً وجود ندارد نسبت به بررسی، برآورد و کمک به کشاورزان خسارت دیده استان که خساراتشان مشمول حمایت‌های صندوق بیمه محصولات کشاورزی نیست اقدام عاجل کنند تا در سال جهش تولید با مشارکت مردم، کشاورزان خسارت دیده بار دیگر با امید به سنگر تولید برگردند.

دیگر خبرها

  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • سود ۱۳۵۰ درصدی صندوق سهامی سرو!
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟