Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در شورای اداری استان همدان با حضور رئیس جمهور اظهار کرد: از آبان سال گذشته که با تائید نظر رئیس جمهوری و هیئت وزرا، به عنوان استاندار همدان منصوب شدم، تمام توان خود را به کار گرفتم تا در راستای سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی حرکت کنم.

وی گفت: تلاشم بر این بود با جلب اعتماد عمومی و بازیابی سرمایه‌های اجتماعی، شعار اصلی رئیس جمهور مبنی بر «مردمی سازی دولت» در جهت نیل به «ایران قوی» که برخاسته از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم قوی بودن ایران است را محقق کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با بیان اینکه به عنوان نماینده عالی دولت در استان، سیاست‌های اقتصادی دولت را در در دستور کار جدی قرار داده‌ام ادامه داد: تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و برگزاری مستمر جلسات، و پیگیری مصوبات ستاد در راستای به کار بستن جدی شعار سال، که نتیجه آن ارتقای جایگاه کشوری استان در شاخص‌های کمی و کیفی بود.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل مستمر کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار با اهداف تأمین کالاهای اساسی، نظارت بر قیمت‌ها و ایجاد توازن در تولید و توزیع اقلام اساسی و بسترسازی برای اجرای طرح مردمی‌سازی اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه‌ها در راستای قرار گرفتن همدان در جایگاه یکی از امن‌ترین و باثبات‌ترین استان‌های کشور نیز انجام شد و در شب عید شرایط مطلوبی در استان حکم فرما بود.

قاسمی‌فرزاد گفت: احیای واحدهای تولیدی راکد را در دستور کار قرار دادیم که در این راستا بیش از ۸۰ واحد از ۲۰۰ واحد راکد در استان به چرخه تولید برگردانده شده است.

وی با بیان اینکه همدان سی‌امین استان از نظر تورم در کشور است ادامه داد: از نظر تأمین زمین مقام سی‌ام را در تأمین زمین بودیم اما با اقدامات انجام شده ۱۳۰۰ هکتار در کل استان زمین تأمین شد و در همدان ۶۸۰ هکتار الحاق شد.

استاندار همدان همدان با اشاره به تعهد اشتغال ۲۳ هزار و ۵۰۰ شغل در استان گفت: بعد از دستور رئیس جمهور تلاش خود برای رساندن به مرز ۴۰ هزار شغل را به کار خواهیم بست.

وی با اشاره به وحدت و انسجام در استان با حضور نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان تصریح کرد: چالش مهم و حیاتی دیگری که از شروع کار دولت سیزدهم، با قوت آن را دنبال کردیم و تا امروز نیز به نتایج مطلوبی دست یافتیم، پروژه آب رسانی بین حوزه‌ای به شهر همدان است.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: این طرح مهم از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۳ به استان است که پس از ۱۷ سال که از آن می‌گذرد، تا آغاز به کار دولت بر زمین مانده و تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، بنابراین با دستور رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و همت وزیر نیرو و معاونین ایشان در بخش‌های مختلف به سرعت پیشرفت‌ چشمگیری داشته  است.

وی گفت: طی چند ماه اخیر ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد و قریب به ۴۰ درصد ظرف چهار ماه انجام شده و ظرف یک ماه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 89040/

منبع: فارس

کلیدواژه: آبرسانی به همدان الحاق زمین به همدان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ظهر امروز در حاشیه صدوهجدهمین شنبه امید و افتخار درباره آخرین وضع تقاطع شهید تندگویان گفت: طرح بزرگراه شهید تندگویان به دلیل وجود تأسیسات زیرسطحی متعدد مشمول گذر زمان و طولانی شد و اخیرا نیز با مشکل مسیر فاضلاب مواجه شدیم که با هماهنگی آبفا این مساله حل و فصل شد.

هادی حق‌بین افزود: ظرف دو هفته آینده زیرگذر طرح تندگویان بازگشایی می‌شود و با تغییر مسیر خودرو‌ها سایر جبهه‌های کاری سرعت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا مرداد کل طرح تحویل شهروندان شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به بازدید اخیر وزیر کشور از طرح شهید بروجردی، گفت: مرحله دوم طرح شهید بروجردی به طول یک کیلومتر در دست اجراست و کماکان معارضان ملکی و تأسیساتی وجود دارند و تا این معارضان رفع نشوند نمی‌توان کار را پیش برد.

آقای حق بین با بیان اینکه تا یک ماه آینده طبق قولی که منطقه داده و با توجه به اینکه نقدینگی در اختیار منطقه قرار گرفته، رفع معارض انجام می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود مرحله دوم این طرح تا سال آینده تحویل شهروندان شود.

وی همچنین درباره سرانجام بزرگراه شهید شوشتری گفت: مرحله اول بزرگراه شهید شوشتری به طول ۹.۶ کیلومتر تا پایان سال جاری تحویل شهروندان می‌شود و برای احداث مرحله دوم با محیط زیست نامه‌نگاری شده تا بتوانیم با عبور از جنگل سرخه حصار کوتاه‌ترین و فنی‌ترین مسیر را در بزرگراه شوشتری داشته باشیم که هنوز پاسخی در اینباره به شهرداری داده نشده است.

دیگر خبرها

  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار