Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری از رشد ۴ درصدی مقالات پژوهشی در حوزه طب سنتی تا نیاز فوری به تیم‌های واکسیناسیون سریع کروناگفته ایم.

رشد چهارصد درصدی مقالات پژوهشی در حوزه طب سنتی و مکمل

مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: سلامتکده‌های آموزشی و درمانی، طب سنتی را به دستیاران این رشته‌ها آموزش می‌دهند.

تقویت نظریه نشأت گیری کرونا از حیوانات در پی پژوهش‌های جدید

پژوهش‌هایی که به تازگی انجام شده، نظریه ظهور ویروس کرونا از حیوانات از بازار ووهان را تقویت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از برنامه‌های جدی وزارت علوم است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تکثیر و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از برنامه‌های جدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

۳۱۳ شرکت دانش بنیان زیر مجموعه دانشگاه امیرکبیر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اگر محصولی دانش بنیان جواب دهد، اتفاقات بسیار مثبت مالی به همراه دارد؛ اما اگر خلاف آن اتفاق پیش آید ضرر‌های زیادی حاصل می‌شود.

نیاز فوری به تیم‌های واکسیناسیون سریع کرونا

یک اپیدمیولوژیست گفت: برای اینکه زندگی عادی با ویروس کرونا داشته باشیم باید مداخلات با هزینه اثر بخش مناسب را اتخاذ کنیم.

کم بودن جانباختگان سویه جدید کرونا به دلیل واکسیناسیون است

معاون تولید انستیتوپاستور گفت:واکسن انستیتو پاستور، واکسن پروتئینی نو ترکیب است، فرمولاسیون آن نیز مانند واکسن هپاتیت است که در بدو تولد به کوکان نیز تزریق می‌کنند.

مصدومیت ۸ نفر بر اثر وقوع سیل در امام زاده داوود تهران

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر وقوع سیل، رانش زمین و همچنین هجوم گل و لای در منطقه امام زاده داوود، اتاق بحران وزارت بهداشت فعال شد.

شناسایی بیش از ۱۸ هزار مبتلا به آبله میمون در جهان

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد، بیش از ۱۸ هزار مورد ابتلا به آبله میمون در ۷۸ کشور جهان گزارش شده است که اکثر آن‌ها در اروپا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عناوین اصلی اخبار علمی طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد

مدیر مسئول دوفصلنامه «فقه و فقاهت» ضمن اعلام اولین فراخوان این نشریه، گفت: با توجه به راهبرد کلان مرکز تحقیقات علوم اسلامی بیان الصدق مبنی بر گروه ها و کارگروه های تخصصی فقه و اصول که دربردارنده نظریه پردازی استادان سطح عالی، طلاب و فضلای متخصص حوزه است، وجود نشریاتی که در سطح علمی پژوهشی فعالیت و اثرهای علمی را منتشر نماید، بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.

حجت الاسلام میرزاخان افزود: مرکز تحقیقات علوم اسلامی بیان الصدق در راستای این هدف، تلاش کرده با گردآوری استادان، اندیشمندان و دغدغه مندان این عرصه به عنوان اعضای هیئت تحریریه همچون حضرات آیات و حجج اسلام عباس کعبی، محسن فقیهی، محمد محمدی قائنی،محمد عندلیب همدانی، محمد نجفی یزدی، محمد جعفر طبسی و محمدعلی قاسمی به بررسی و بحث درباره‌ موضوعات مهم فقهی و اصولی که در جهان اسلام مورد توجه قرار گرفته‌ اند، بپردازد.

 میرزاخان به بیان محورهای فراخوان پرداخت و ابراز داشت: موضوعاتی که در این فراخوان اعلام شده‌ اند، شامل «فقه اقتصاد»، «فقه پزشکی»، «فقه سیاسی»، «فقه هنر و رسانه»، «فقه اجتماعی»، «فقه روان شناسی»و «مسائل مستحدثه فقهی» می باشد.

 به گفته حجت الاسلام میرزاخان، اگرچه رتبه فعلی این نشریه، علمی‌ تخصصی است، ولی سعی شده مقالات این نشریه بر اساس استانداردهای مطلوب مجلات علمی‌ پژوهشی ارزیابی شوند.

 وی ضمن بیان امیدواری نسبت به اخذ رتبه علمی پژوهشی افزود: در تلاش هستیم هرچه زودتر این امتیاز برای نشریه دریافت شود و برای تمامی مقالات پذیرش شده قبلی نیز اعمال گردد.  

استادان و فضلای حوزه و دانشگاه می‌ توانند آثار خود را با رعایت شرایط مندرج در بخش «راهنمای نویسندگان» در سامانه نشریه «فقه و فقاهت» به آدرس https://fqaht-mpbs.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاع بیشتر با ایتا https://eitaa.com/Bayanalsidq_irتماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد