Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم امید ایران برای آمادگی و حضور در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، از دیروز بعدازظهر در هتل پارسیان استقلال آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان تیم امید، دیروز در محل هتل تست کرونا دادند.

تمرینات تیم امید از امروز در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال آغاز شده و بازیکنان زیر نظر کادر فنی صبح و بعدازظهر تمرین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تمرینات صبحگاهی از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ و تمرینات عصرگاهی از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

به دلیل اینکه چند بازیکن تیم امید در اردوی باشگاههایشان در ترکیه حضور دارند، بازیکنان تیم امید به صورت کامل در اردو حضور پیدا نکرده اند و امروز تیم امید در نوبت صبح با ۱۳ بازیکن تمرین کرد.

تیم امید ایران تا ۱۲ مرداد در تهران اردو خواهد داشت و صبح روز دوازدهم مرداد به همراه کاروان ورزشکاران ایران، حاضر در بازیهای کشورهای اسلامی، تهران را به مقصد قونیه ترکیه ترک می کند.

۲۳ بازیکن و ۷ عضو کادر بر اساس دستورالعمل برگزاری مسابقات فوتبال بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، به قونیه ترکیه اعزام خواهند شد.

تیم امید ایران در مرحله گروهی مسابقات فوتبال بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با تیمهای مراکش، جمهوری آذربایجان و عربستان همگروه است که به ترتیب در روزهای ۱۷ مرداد با جمهوری آذربایجان، ۱۹ مرداد با مراکش و ۲۱ مرداد با عربستان روبرو خواهد شد.

 

برگزاری دو بازی دوستانه تیم امید با پرسپولیس و پیکان

 تیم امید ایران که در حال آماده شدن برای شرکت در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی است، در اردوی پیش رو، دو بازی دوستانه انجام خواهد داد.

بازی اول تیم امید ایران با تیم پرسپولیس، نایب قهرمان دوره گذشته لیگ برتر است. این بازی روز یکشنبه نهم مرداد ساعت ۱۸ در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

این دومین بار است که امسال تیم امید به مصاف پرسپولیس می رود. در بازی دوستانه ای که فروردین ماه این دو تیم داشتند، تیم امید سه بر یک پرسپولیس را شکست داده بود.

بازی دوستانه دوم تیم امید، روز دوشنبه دهم مرداد با تیم پیکان خواهد بود که این بازی هم ساعت ۱۸ در زمین شماره دو مرکز تیمهای ملی برگزار می شود.

حضور یا عدم حضور رسانه ها در این دو بازی دوستانه، طی روزهای آینده و از طریق رسانه های رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.


 

منبع: دانا

کلیدواژه: بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی زمین شماره دو مرکز دو بازی دوستانه تیم امید ایران خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی با پیکان هرگز راحت نخواهد بود و دیدار فوق العاده سنگینی برای ما است اما امیدوارم که بازی خوبی را ارائه کنیم.

محرم نویدکیا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با اشاره به داشتن شناخت کافی از حریف افزود: هر ۲ تیم شانس صعود از این مرحله را دارند وباید برای این بازی ضمن برنامه ریزی خوب، تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا عبور از این مرحله به تلاش زیادی نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان  افزود: همه بازی ها در جام حذفی فوتبال کشور حکم یک فینال را دارد زیرا تیم‌ها در این بازی‌ها شانس دوباره‌ای ندارند و بازی ها بسیار حساس است.

 بگفته وی: مهم نیست که در جام حذفی با چه تیمی بازی می‌کنیم، اگر ببازیم باید یک جام را کنار بگذاریم لذا تمامی بازی‌ها برای همه تیم‌های حاضر در این جام مهم است.

نویدکیا بیان کرد: پیکان تیم فوق العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور کسب و  افراد خوبی جذب کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم پیکان امتیازات فوق العاده ای را گرفته است یادآور شد: پیکان در بازی گذشته نیز از مس در رفسنجان امتیاز گرفت که نشان می‌دهد تیم خوبی است.

اما رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در این نشست حاضر نشد و علت این غیبت از سوی تیم پیکان اعلام نشده است.

 

 

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم