Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست, در جلسه شورای اداری شهرستان بهار استان همدان, بر اهمیت ایجاد مرکز تحقیق و توسعه کشاورزی و پژوهشکده سیب زمینی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان علی سلاجقه در این شورا که در راستای سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به همدان تشکیل شده بود, ادامه داد: شهرستان بهار ظرفیت های بالایی برای کشاورزی دارد و ضعف نبود مرکز تحقیقات سیب زمینی R &D , پژوهشکده کشاورزی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و صنایع تبدیلی در این شهرستان وجود دارد.
سلاجقه با بیان اینکه شهرستان بهار مسائل و مشکلاتی از جنس محیط زیست, گردشگری و صنعتی دارد و از نظر زیرساخت های کشاورزی بسیار غنی است, ادامه داد: انباشت دانش و ایجاد نوآوری در محصولات بخش کشاورزی به توسعه اقتصادی شهرستان کمک می کند.
نماینده ویژه رئیس جمهور اظهار کرد: زمینه سازی برای توسعه اقتصاد دانش بنیان مبتنی بر حکم حضرت آقا, به کاهش مشکلات محیط زیستی کمک میکند زیرا آنجا که دانش افزایش می یابد, تخریب محیط زیست کاهنده می شود.
وی بیان کرد: از صنایع آلاینده می خواهیم برای رفع آلایندگی از صندوق ملی محیط زیست کمک بگیرند و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم صنایع, کارشان را با آلایندگی محیط زیست پیش ببرند فلذا در یک بازه زمانی فرصت رفع آلایندگی به آنها می دهیم.
وی با اشاره به اینکه شهرستان بهار, ظرفیت های صنعتی خوبی دارد افزود: 13 درصد از جمعیت این شهرستان تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند که این موضوع زیبنده این شهرستان نیست و از فرماندار میخواهیم فضای فعالیت و اشتغال مبتنی بر دانش را در شهرستان بهار فراهم کند و دولت 350 میلیارد تومان به شهرستان بهار تخصیص می دهد.
وی تاکید کرد: رویکرد و همت خوبی در دولت برای حضور در میدان کار و تلاش به منظور بهبود امور مردم و کشور وجود دارد. و قول می دهیم این دولت در میدان و پای کار باشد تا با پایمردی مردم شریف ایران, از مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفر رئیسی به همدان هيات دولت استانی اجتماعی شهرستان بهار محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد