Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلومینیوم پیروز شد.

آلومینیوم اراک موفق شد مس کرمان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست بدهند.

به گزارش رسانه باشگاه آلومینیوم اراک، شاگردان سید مهدی رحمتی در ادامه روند آماده‌سازی پیش‌فصل خود از ساعت ۱۸ امروز در دیداری تدارکاتی در کمپ الیاف تهران مقابل تیم لیگ برتری مس کرمان قرار گرفتند.

آلومینیوم اراک که پیش از این ۶ مسابقه دوستانه برگزار کرده و در دو بازی به برتری رسیده، سه تساوی داشته و تنها یک شکست متحمل شده بود، امروز توانست با یک نمایش هجومی، مس کرمان را با دو گل مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۱۵ توپ ارسالی از کرنر در یک رفت و برگشت به وحید محمدزاده رسید تا مدافع پیشتاخته آلومینیوم با ضربه پای چپ دیدنی به کنج دروازه مس کرمان، گل اول را به ثمر رساند و نیمه نخست هم با برتری شاگردان رحمتی پایان یافت.

در نیمه دوم هم نمایش سراسر هجومی بازیکنان آلومینیوم ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۷۳ روی ارسال زمینی و تماشایی محمود قائدرحمتی و ضربه دقیق اسماعیل شریفات گل دوم را زدند و به برتری ۲ بر صفر مقابل مس کرمان رسیدند.

اعضای تیم فوتبال آلومینیوم صبح فردا با حضور در ساختمان ایفمارک، تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارند و روز شنبه در یک مسابقه دوستانه دیگر به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهند رفت.

اخبار داغ 

شکایت ذوب آهن بعد از ثبت رسمی قرارداد اسدبیگی با پرسپولیس اقدام رسمی فنرباحچه برای جذب مهدی طارمی / ادعای رسانه ترکیه ای باز شدن دروازه تیم دوم دورتموند روی اشتباه عجیب دروازه بان در دیدار مقابل وین ویزبادن / فیلم تشویق پوتین از سوی هواداران فنرباحچه در بازی مقابل دیناموکیف

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد

آفتاب‌‌نیوز :

در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد. ‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد، اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت، اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد