Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنحشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران سیدعلی لدنی‌نژاد ادامه داد: فعلا شبکه توزیع آب روستا آب‌دار است و از ذخیره مخزن آب منطقه تغذیه می‌شود، ولی چشمه‌ها، مخزن و خط انتقال آب روستا آسیب دیده است و پس از انجام اقدام های امدادی در روستا به‌سرعت تعمیرات لازم توسط تیم‌های عملیاتی آبفای منطقه ۳ تهران و تیم های اعزامی آبفای استان، انجام می‌شود و به همین لحاظ تانکرهای آب‌رسانی در منطقه مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نخستین ساعات بامداد امروز، مدیرعامل شرکت آبفای استان و نیروهای امدادی و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان تهران در منطقه حضور یافته‌اند، ولی تا تثبیت شرایط منطقه و بازشدن مسیرهای دسترسی برای حضور ماشین‌ها، تحهیزات و گروه‌های عملیاتی آبفا، امکان آغاز عملیات تعمیر و بازسازی خطوط آب‌رسانی مقدور نیست.

این مقام مسوول در خصوص وضعیت مناطق سیل‌زده شرق استان تهران نیز گفت: ۱۲ دستگاه تانکر آب‌رسانی برای توزیع آب در منطقه دماوند مستقر شده‌اند و برای چهار روستای رودبار قصران تانکر آب‌رسانی ارسال شده است و در حال انجام فوری تعمیرات خطوط انتقال و تاسیسات آب منطقه هستیم.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل شهر تهران استان تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل شهر تهران استان تهران پدافند غیر عامل شهر تهران استان تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران استان تهران آب رسانی شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد