Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان با بیان اینکه پایین ترین تورم کشور متعلق به این استان است گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در طول ماه های اخیر، همدان همواره در بین استان های رده ۳۰ و ۳۱ کشور قرار دارد که نشان از تورم کم در این استان است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز پنجشنبه در شورای اداری استان همدان که با حضور رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم برگزار شد، افزود: از آبان ماه سال گذشته که با تایید رییس جمهور و رای اعتماد وزرا مشغول به کار شدم تلاش شد مشکلات حوزه های مختلف استان برطرف شود و به سمت رشد و توسعه همه جانبه حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: جلب اعتماد عمومی و بازیابی اعتماد اجتماعی مهمترین رویکرد دولت سیزدهم است که این موضوع در استان همدان در دستور کار قرار گرفت.

استاندار همدان تصریح کرد: نخستین اقدام برای رسیدن به اهداف دولت سیزدهم، انتصابات بود که تلاش شد از افراد انقلابی، فساد ستیز و متخصص در حوزه های مختلف استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اقدامات خوبی انجام شد، تاکید کرد: در آبان ماه سال گذشته که امور استان را بر عهده گرفتیم، استان همدان ۲۰۰ واحد راکد داشت که در طول این مدت ۸۰ واحد به چرخه تولید بازگشت.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در ستاد تسهیل استان اقدامات خوبی صورت گرفته است تاکید کرد: در حوزه مسکن و تامین زمین، رتبه ۳۱ کشور را داشتیم که با حمایت های دولت و وزیر راه و شهرسازی، ۶۸۰ هکتار به شهر همدان و یک هزار و ۳۰۰ هکتار به کل استان اضافه شد و به رتبه پنجم ارتقا یافتیم.

استاندار همدان افزود: تعهد اشتغال استان ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر بود که با توجه به زیرساخت هایی که فراهم شده امیدواریم تا پایان سال به این رقم برسیم.

وی بیان کرد: ارتباط بسیار خوبی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داریم و با رهنمودهای آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و نقش پدری نمایندگان خبرگان استان و ارتباط خوب شورای تامین نقش بی بدیل را در وحدت و انسجام استان فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی بین حوضه ای به همدان از سال ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۰ نزدیک به ۴۰ درصد پیشرفت داشت، گفت: با پیگیری های رییس جمهور و وزیر نیرو در طول چهار ماه گذشته ۴۰ درصد دیگر در این پروژه کار شد و با کار شبانه روزی، حداکثر تا یک ماه آینده آب به همدان خواهد رسید.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان استاندار همدان علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سد مهم کشور پُر شد؛ مردم مراقبت کنند

مدیرعامل سازمان آب وبرق خوزستان با اشاره به پرشدن ۸۱ درصدی مخازن سد‌های خوزستان در پی بارندگی‌های اخیر گفت: ۱۰۰ درصد مخزن سد دز پر شد.

به گزارش ایرنا، عباس صدریان‌فر بیان کرد: شاهد ۲ موج قوی بارشی در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت‌ماه در خوزستان بودیم که حوضه‌های آبریز منتهی به استان خوزستان را تحت تاثیر قرار داد.

وی با بیان اینکه سامانه‌های بارشی از ۱۰ روز گذشته مورد رصد کارشناسان سازمان آب وبرق خوزستان قرار گرفت، افزود: بررسی سامانه‌های بارشی به دلیل نوسانات زیاد دشوار بود که با مدیریت خوب و ایجاد ظرفیت در سد توانستیم سیلاب اخیر را به درستی مدیریت کنیم.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، نقطه بحرانی بارندگی اخیر را سد دز دانست و گفت: ورودی سد دز حدود ۲هزار متر مکعب بر ثانیه بود لذا خروجی سد را از روز‌های قبل به حدود ۵۰۰ مترمکعب بر ثانیه رساندیم تا بتوانیم ظرفیتی حدود ۶۵ میلیون مترمکعب ایجاد کنیم.

صدریان‌فر تصریح کرد: اگر خروجی سد افزایش نمی‌یافت مجبور بودیم آب ورودی به سد دز را خارج کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با این ظرفیت توانستیم از سیل پایین دست جلوگیری کنیم، افزود: همزمان با این بارش، در پایین‌دست سد دز، حوضه‌های میانی از جمله سیلاب‌ها، مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دبی حدود ۹۰۰ متر مکعب بر ثانیه تولید کردند که اگر مقاومت ما برای خروجی سد نبود همپوشانی این ۲ خروجی می‌توانست برای مردم مشکلاتی ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: وضعیت مدیریت شده و حوضه‌های پایین‌دست در حال فروکش کردن هستند و احتمال دارد خروجی سد دز را در ساعت‌های آتی بیشتر کنیم.

وی از مردم تقاضا کرد در پایین‌دست مراقبت کنند و فرمانداران مربوطه نیز اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

۸۱ درصد مخازن سد‌های خوزستان پر شد

صدریان‌فر درخصوص آبگیری انجام شده نیز گفت: حدود ۸۱ درصد مخازن سد‌های خوزستان آبگیری شده است؛ میزان آبگیری سد کارون به ۹۱ درصد و سد دز به ۱۰۰ درصد رسیده است.

بارش بیش از ۱۷۵ میلیمتر باران طی روز‌های پنجشنبه و جمعه باعث آبگرفتگی معابر و وارد آمدن خسارت به زیرساخت‌های عمرانی و کشاورزی شهرستان دزفول شد.

دیگر خبرها

  • نرخ تورم در دولت رئیسی چند؛ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • یک سد مهم کشور پُر شد؛ مردم مراقبت کنند
  • دلیل اعتراض طلافروشان به پرداخت مالیات/ طلافروشان عامل تورم اند؟
  • پاسخ همتی به انتقاد خبرگزاری دولت
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش
  • کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله