Web Analytics Made Easy - Statcounter

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات: برنامه داریم مردم را از فیلترشکن‌ها بی‌نیاز کنیم
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسیاری از گوشی‌ها به بدافزار آلوده هستند و راه ورود این بدافزار‌ها هم ابزار‌های دور زدن فیلترینگ و وی‌پی‌ان است، بنابراین ما در وزارت ارتباطات برنامه داریم سرویس‌های مورد نیاز مردم راه‌اندازی شود تا استفاده از فیلترشکن به حداقل برسد.

شهرداری تهران: تعطیلی ۲ هفته‌ای بوستان‌های تهران صحت ندارد

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران ضمن تکذیب تعطیلی دو هفته‌ای بوستان‌های تهران گفت: تنها بوستان‌های دامنه جنوبی البرز و تفرجگاه‌های درکه و دربند تا فردا تعطیل خواهند بود. پیشتر، باشگاه خبرنگاران وابسته به صداوسیما از قول علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌های شهر تهران نوشته بود: بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا تمامی پارک‌های شهری، کوهستانی و جنگلی پایتخت به مدت ۲ هفته تعطیل شد.

پلیس: سرکرده و اعضای یک شبکه ۵ نفره جاسوسی وابسته به اسرائیل دستگیر شدند
سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه‌ای از دستگیری سرکرده و اعضای یک شبکه جاسوسی وابسته به اسرائیل خبر داد. در اطلاعیه مذکور آمده است: اعضای این شبکه علاوه بر جمع آوری اطلاعات، اقدام به آتش سوزی، شعارنویسی و تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران نموده و برای عملیات‌های مسلحانه و خرابکاری نیز آموزش‌های لازم را دیده بودند که قبل از هرگونه اقدام، تمامی اعضای (۵ نفر) شبکه دستگیر شدند.

پناهیان : اختیارهای ملکه هزاران بار بیش از ولی فقیه است

علیرضا پناهیان: مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه غربی‌ها افکار عمومی را بازی می‌دهند گفت: نباید اجازه بدهیم، انتخابات کشور ما مثل انتخابات انگلیس و فرانسه شود، انگلستان قانون اساسی ندارد، اختیارهای ملکه هزاران بار بیش از ولی فقیه است، او مالک سرزمین انگلستان است و مردم در ملک او زندگی می‌کنند.

ارتقای درجه فرمانده دستگیر کنندگان تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام بنا به پیشنهاد سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تأیید امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپی ارتقا یافت. مراسم اعطای درجه سرتیپی «علی رزمجو» ظهر امروز با حضور سرلشکر محمّد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان و مدیران نیروهای مسلح در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد. سردار رزمجو به عنوان فرمانده میدانی دستگیری ملوانان و تفنگداران دریایی متجاوز آمریکا در سال 1394مفتخر به دریافت نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری شد.

قیمت های نجومی برای فروش جایگاه های سوخت
جدا از برج ها و ویلاهای لاکچری گاها با آگهی هایی برخورد می کنیم که قیمت های عجیب و غریبی دارند. یکی از این آگهی ها، فروش جایگاه های سوخت است که قیمت آنها تا ۸۰ میلیارد تومان هم می رسد.قیمت ها بر اساس معیارهای مختلفی از جمله تعداد جایگاه، موقعیت مکانی، درآمد روزانه و امکانات رفاهی تعیین می شود.جایگاه سوخت سه منظوره در تهرانسر با ۸۰۰۰ متر وسعت چهارسکوی بنزین، دو سکوی گازوئیل و پنج واحد تجاری ۸۵ میلیارد تومان قیمت دارد.یک جایگاه سوخت دیگر ۱۰ هزار متری دارای سه سکوی فعال ۱۵ میلیارد تومان قیمت دارد.جالب است بدانید که درآمد این جایگاه ها تا ماهانه ۱۲۰ میلیون تومان اعلام شده است.برخی از فروشندگان تمایلی به فروش ریالی جایگاه خود ندارد و فقط تقاضای ارز یا رمزارز دارند. / گسترش نیوز

سرلشکر سلامی: آمریکا آنقدر ضعیف شده که عملا در متن سیاست‌های منطقه دیده نمی‌شود
سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران:آمریکا آنقدر ضعیف شده که عملا در متن سیاست‌های منطقه دیده نمی‌شود.بایدن به منطقه آمد تا بگوید هنوز خاورمیانه و جهان اسلام در اولویت سیاست خارجی اوست اما با دست‌های خالی به آمریکا بازگشت.

بلوغ زودرس دخترها در مقایسه با گذشته و پیامدهای آن
محققان دانمارکی در بررسی‌های خود دریافتند، بلوغ دخترها در مقایسه با ۴۰ سال قبل، حداقل ۱ سال زودتر رخ می‌دهد.بلوغ زودرس دخترها می‌تواند ناشی از بحران روبه‌رشد چاقی، رژیم غذایی ناسالم و البته سابقه خشونت در کودکی باشد. فرضیه‌ای هم می‌گوید که بلوغ نابهنگام می‌تواند ناشی از عدم تعادل برخی از هورمون‌های خاص در بدن باشد.بلوغ زودرس پیامدهای منفی جسمی و ذهنی روی دخترانی می‌گذارد که تا بزرگسالی‌شان ادامه خواهد داشت./خبرآنلاین

آقازاده ها باید تحت نظر و رصد نهادهای مسئول باشند
ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا: آقازاده ها باید تحت رصد و مراقبت باشند البته نه طوری که مانع زندگی آنها شوند. فقط باید توسط نهادهای ذیربط روی اینها مقداری بررسی شود تا اگر خدای ناکرده مواردی پیش آمد بطور خیلی محرمانه تذکر داده شود ،به نحوی که فرد بتواند زندگی عادی خود را کند./خبرآنلاین

تذکر عجیب صداوسیما به سریال خاتون: اسم روسیه را حذف کنید!
شانه ساز با اشاره به اینکه در صنایع متفاوتی فعال است، گفت: تنها در صنعت نمایش خانگی است که رگولاتور، خودش رقیب ماست! عملکرد ساترا شبیه به بازی فوتبالی شده که از مجموعه نود دقیقه بازی، ٨٠ دقیقه بازی در میانه زمین برگزار می‌شود و ده دقیقه پایانی بازی به این نقطه می‌رسد که حذفش کنید! ساترا هیچ خطوط قرمزی را شفاف اعلام نمی‌کند و گویی دنبال کاهش مخاطب ماست! مثلا در سریال خاتون به ما گفتند چرا گفتید روس ها از شمال وارد ایران شدند؟ باید می‌گفتید متفق ها! ما که نمی‌توانیم تاریخ را عوض کنیم؛ تاریخ را که نمی‌شود تحریف کرد. اگر قرار است شرکت های خصوصی را تعطیل کنید، بگویید. اینکه ما را ذره ذره آب می‌کنید درست نیست. الان فقط فیلیمو و نماوا در این زمین بازی باقی مانده است. اگر می‌خواهید دو دستی بازار را تقدیم ماهواره کنیم و برویم.اگر به ما می‌گویید محتوایی شبیه صدا و سیما بساز در پاسخ باید بگوییم که خوب صدا و سیما دارد خودش می‌سازد؛ مردم چرا باید پول اینترنت بدهند! اگر آنها موفق بودند که الان باید صدا و سیما کلی کاربر داشت و طی این سال‌ها میلیون‌ها مخاطب را از دست نمی‌داد!

هواداران فنرباغچه در بازی تیمشان با باشگاه اوکراینی، پوتین را تشویق کردند
رقابت نفس‌گیر تیم‌های فنرباغچه و دیناموکی‌یف در دور دوم انتخابی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا که به سود تیم اوکراینی رقم خورد با تشویق ولادیمیر پوتین از سوی جمعی از هواداران ناامید و خشمگین تیم باشگاهی ترکیه همراه شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسکوچیچ مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه استهبان محرم عملیات مرصاد بسته ویژه خبری علیرضا پناهیان سپاه پاسداران اسکوچیچ مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه استهبان محرم عملیات مرصاد بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

کد خبر 6092369 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی