Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از افزایش بی‌سابقه و ۱۰۰ درصدی سرانه درمان بازنشستگان این مجموعه خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حسین عامریان در دیدار عمومی با بازنشستگان صندوق ضمن تشریح اقدامات و دستاوردهای تیم مدیریتی جدید صندوق در حوزه‌های مختلف به موضوع درمان بازنشستگان اشاره کرد و گفت: بازنشستگان ما در سنی هستند که نیاز به حمایت‌های درمانی دارند و موضوع درمان دغدغه آنهاست به همین دلیل سرانه درمان آن دسته از بازنشستگان فولاد که صندوق متکفل آن است را حدود 100 درصد افزایش دادیم که در کشور و در مقایسه با سایر صندوق‌ها بی‌سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته سرانه درمان هر بازنشسته صندوق حدود 270 هزار تومان بود که در سال جاری این عدد با افزایش حدود 100 درصدی به 500 هزار تومان رسیده ضمن اینکه سرانه خدمات پرستاری 50 درصد و سرانه سمعک را نیز تا دو برابر افزایش دادیم.

عامریان با اشاره به نظارت و حساسیت ویژه صندوق درباره خدمات درمانی بازنشستگان در قرارداد با شرکت بیمه‌گر تصریح کرد: برای رفاه حال بازنشستگان، فرانشیز درمان که یک موضوع مرسوم در همه بیمه‌های درمانی است را حذف کردیم و برای بیماران صعب العلاج نیز حمایت‌های ویژه‌ای را در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به موضوع رفاهیات نیز گفت: در سالهای گذشته، عمده خواسته‌های بازنشستگان در دو موضوع همسان سازی و درمان بود و رفاهیات موضوع فراگیری در مطالبات آنها نبود. ما برای اولین بار در بودجه صندوق سرفصل جداگانه ای برای رفاهیات در نظر گرفتیم و قصد داریم برای بازنشستگانی که حقوق کمتری دریافت می کنند یارانه امور رفاهی در نظر می گیریم.

عامریان ادامه داد: البته موضوع رفاهیات فقط در سفر خلاصه نمی‌شود و ابعاد مختلفی دارد که تکریم بازنشستگان از این جمله است. همایش‌هایی هم که برگزار کردیم در راستای تکریم و تجلیل از بازنشستگان بوده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: هر چند در دوره کنونی مبلغ وام و شمار وام گیرندگان را افزایش دادیم اما برای افزایش مجدد مبلغ وام و تعداد وام گیرندگان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با تشکر ویژه از زحمات باباخانی معاون پیشین فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق  و با تمجید از روحیه جهادی و انقلابی افراسیابی سرپرست این معاونت و همچنین جرجانی رئیس امور بازنشستگی شاهرود گفت: امیدواریم دعای خیر شما عزیزان همواره یار و یاور همکاران ما باشد و ما بتوانیم گام‌های موثرتری برای خدمت به شما برداریم.

افزایش سقف خرید قسطی لوازم خانگی بازنشستگانافزایش قدرت خرید بازنشستگان با اجرای "طرح‌ یاری"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار بازنشستگان اخبار بازنشستگان سرانه درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است

ایسنا/خراسان جنوبی ‌مالاریا یک بیماری خطرناک است و اگر دیر تشخیص داده شود خطرآفرین خواهد بود.

محمد ابراهیم عبدالرزاق نژاد، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: مالاریا یک بیماری عفونی خطرناکی است که با علائم لرز، تب، تعریق، بدن درد، بی حالی، سردرد و... در افراد بیمار بروز می‌کند که از خصوصیات  این بیماری دوره‌ای بودن این علائم است و در صورتی که دیر تشخیص داده شود می‌تواند برای فرد خطر آفرین باشد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر تمامی مراحل تشخیص و درمان بیماری رایگان در مراکز فوق انجام می‌شود، بیان کرد: این بیماری ازطریق گزش پشه‌های آلوده به انسان منتقل می‌شود و افرادی که دارای علائم فوق است و خصوصا اگر سابقه مسافرت به کانون‌های مالاریای کشور شامل مناطق جنوبی و جنوب شرق کشور را داشتند و یا سابقه مسافرت به کشورهای خارجی را داشتند، می‌بایست برای بررسی از نظر بیماری مالاریا به مراکز بهداشتی، خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های بهداشتی مراجعه کند.

عبدالرزاق نژاد گفت: خوشبختانه با اجرای موفق برنامه‌های مراقبت بیماری مالاریا، این بیماری در کشور در مرحله پیش حذف قرار گرفته است، هرچند که در یکی دو سال اخیر به دلایل متعدد افزایش موارد وارده بیماری از کشورهای همسایه شرقی، موارد بروز بیماری در سطح کشور افزایشی بوده است ولی با تشدید برنامه‌های مراقبت توسط مراکز بهداشتی و همکاری سایر ادارات مرتبط، حذف این بیماری در کشور هدف گذاری شده است.

رییس مرکزبهداشت خراسان جنوبی اظهار کرد: درسال گذشته 4 بیمار مثبت مالاریا در افرادی که سابقه مسافرت به استان سیستان و بلوچستان داشتند شناسایی شده که خوشبختانه همه موارد با پیگیری اکتیو مراقبین سلامت بطورکامل درمان و بهبودی کسب کردند.

وی افزود: در حال حاضر مراقبت این بیماری شامل آموزش، بیماریابی، درمان و....به منظور پیشگیری از شیوع و بروز آن در شهرستان، در سطح مراکز خدمات جامع سلامت تشدید یافته است.

عبدالرزاق نژاد بیان کرد: برای مبارزه با این بیماری باید با افزایش آگاهی مردم، بیماریابی فعال خصوصا در بیماران دارای علائم ذکر شده، درمان به موقع و کامل بیماران، خشکاندن آب‌های راکد بلا استفاده، دفن بهداشتی فاضلاب و جلوگیری از رها سازی فاضلاب در معابر و... انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • صندوق نوآوری حامی پیشگیری از سرطان شد
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد