Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:28:56 GMT

مشکل کنونی شهرداری اعتماد سازی است

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۰۰۹۰

مشکل کنونی شهرداری اعتماد سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس ازتربت حیدریه، وحید فرخ تبار شهردار تربت حیدریه امشب  در نشست خبری مشترک با نماینده مردم منطقه تربت‌حیدریه و اعضای شورای شهر گفت: هر چند به لحاظ بافت کاری مجبور هستیم برای استفاده از برخی خدمات دستگاه‌ها با آنها تهاتر کنیم، اما انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها در پرداخت دیون خود به شهرداری هر چه سریعتر اقدام کنند تا بهتر بتوانیم به شهروندان خدمت‌رسانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح خدمات شهرداری گفت: از نوروز امسال تا کنون موفق شدیم بالغ بر 115 هزار متر مربع آسفالت اجرا کنیم که در طول تاریخ شهرداری بی‌نظیر و در حکم انقلاب آسفالت می‌باشد.

شهردار تربت حیدریه میزان حقوق پرسنل شهرداری را 110 میلیارد ریال در ماه اعلام کرد.

فرخ تبار تصریح کرد: اکنون دیرکرد حقوق نداریم و حقوق ها به روز است و اما در پرداخت ها اول کارگران حقوق دریافت می کنند و بعد از آن کارمندان شهرداری دریافت می‌کنند.

وی افزود: در میدان بسیج با کوچک کردن میدان، دوربرگردان های تمام مسیرهای منتهی به آن ساخته می شود.

 فرخ تبار بیان کرد: یکی از کارهای بزرگی که در شهرداری انجام شده زنده کردن ظرفیت های انسانی و غیر انسانی در شهرداری است.

 وی افزود: نگاه علمی به مسائل نکته دیگری است که شهرداری آن را رعایت می کند. همچنین در حوزه آسفالت یک انقلاب شده است. البته برای سال ۱۴۰۱ از بازآفرینی شهری قول آسفالت تمام معابر خاکی شهر را گرفته ایم.

مشکل کنونی شهرداری اعتماد سازی است

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه گفت: مشل کنونی شهرداری تربت‌حیدریه اعتمادسازی است و زمانی که شهرندان احساس کنند شهرداری برای آنها خدمت می‌کند، خودشان با میل و رغبت عوارض‌شان را می‌پردازند.

محسن زنگنه بیان کرد: البته اکنون شورای شهر تربت‌حیدریه متشکل از افراد جوان، پاک دست و با انگیزه است که با برنامه ه‌های شهرداری هماهنگ و تعامل خوبی برقرار است.

وی گفت: در عین حال هر گاه چنین مجموعه یک دستی به وجود بیاید، عواملی ممکن است به صورت واکنش بیایند و جلوی تحقق اتفاقات خوب را بگیرند.

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته وجود اختلاف سلیقه در مجموعه شورا و شهرداری امری طبیعی است اما این وظیفه رسانه‌هاست تا امید را در بین مردم پمپاژ کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تربت حیدریه شهرداری تربت حیدریه تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تذکری داد که قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و طبق آن دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی در همین راستا افزود: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و متناسب سازی باید انجام شود، اضافه کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد