Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:09:08 GMT

تلف شدن ۴۷ رأس گوسفند در شهرستان قروه

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۰۱۹۷

تلف شدن ۴۷ رأس گوسفند در شهرستان قروه

پویا علی محمد زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر از مسمومیت و تلف شدن ۴۷ رأس گوسفند در روستای «نارنجک» از توابع این شهرستان خبر داد.

وی افزود: بعد از ظهر امروز پس از اطلاع از تلف شدن تعدادی گوسفند در روستای نارنجک بلافاصله به محل مراجعه کرده و به بررسی موضوع پرداخته شد.

علی محمدزاده خاطرنشان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که این گوسفندان از آب یک زمین کشاورزی استفاده کرده‌اند که کشاورز کود اوره را به لوله اصلی تزریق کرده بود و گوسفندان از آب مانده استفاده کرده بودند که منجر به مسمومیت و در نهایت تلف شدن آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا بر اظهارات کشاورزان، هیچ قصد و غرضی در این حادثه در کار نبوده اما نیاز است دامداران نسبت به آلوده نبودن آب مصرفی دامداران اطمینان حاصل کنند و کشاورزان نیز به دامداران اطلاع دهند که کود به آب زده‌اند تا چنین حوادثی اتفاق نیافتد.

کد خبر 5550007

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه دامپزشکی تلفات مسمومیت سیلاب بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه محرم 1401 مدیریت بحران وقوع سیلاب ماه محرم بارش باران آمار کرونا همدان سی امین سفر استانی دولت اردبیل سیل کرمان تلف شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ،سرهنگ صادق رضایی از کشاورزان و دامداران خواست از سیستم‌های هوشمند برای ناکام گذاشتن سارقان و کمک به کشف سریع سرقت استفاده کنند.
وی ادامه داد: دامداران جهت نسبت به تقویت روشنایی اطراف محل نگهداری احشام اقدامات کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردل با اشاره به اینکه مجهز بودن محل‌های نگهداری دام به دوربین مداربسته و سرکشی‌های مستمر از دام‌ها می‌تواند در کاهش سرقت تاثیر بسزایی داشته باشد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فرد یا خودرو مشکوک در نزدیکی محل نگهداری احشام مراتب را فوری به پلیس ۱۱۰ یا نزدیکترین پایگاه پلیس آگاهی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • پیش بینی برداشت ۴٠٠هزار تن گندم از مزارع استان ایلام
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • (ویدئو) گوسفند غول‌پیکری که در تاجیکستان مثل طلا باارزش است
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران