Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی گرزین روز پنجشنبه در گردهمایی مبلغین و مبلغات استان گلستان با عنوان جهادگران تبیین و طلایه‌داران نهضت عاشورایی افزود: پیروزی، تثبیت و پیشبرد اسلام و رسیدن به قله‌های متعدد رشد و پیشرفت مرهون جهادگران عرصه تبیین و بصیرت آفرینی است.

 وی اظهار داشت: به مدد حضور و هم افزایی ایمانی جهاد گران تبیین و طلایه داران نهضت عاشورایی مبلغین و مبلغات، ماه محرم پرشور و شعور در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:امیدواریم در عرصه جهاد تبیین و امید آفرینی با زبان گویا و بران تبیینی عمیق، منطقی عقلایی و روشن از جبهه حق داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با وجود پیشرفت‌های رسانه و فضای مجازی هیچ تبلیغی جای  کلام مستقیم و چهره به چهره را ندارد و بی شک مبلغین و مبلغات لشکرهای راهبردی انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام گرزین افزود: با الگوگیری از امام خمینی(ره) و شهدا و باور به حضور حداکثری در حمایت از جبهه حق به یقین اراده خدا  بر اراده کفر و شرک غلبه داده می شود.  

وی اظهار داشت: هیچ بمب و موشکی جای لشکر ایمانی، فرهنگی و راهبردی انقلاب اسلامی را در جبهه جنگ نرم نخواهد گرفت.

وی بیان کرد: با هدف هم افزایی جبهه حق برای عملیات ماه محرم ۱۴۰۱ جهادگران تبیین و نهضت عاشورایی با محتواهای تبلیغی متنوع و مختلف با توجه به موقعیت زمانی، مکانی و مخاطبین خود متن سخنرانی ها انتخاب شده و مهم‌ترین محور بی شک جهاد تبیین و امیدآفرینی است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: عاشورا و صحرای کربلا ندای همیشگی برای تحقق آرمان های توحیدی است و همه ما موظف بوده فرهنگ و گفتمان را برای جامعه تبیین و بصیرت افزایی کنیم.

حجت الاسلام گرزین افزود: دین آموزه، فرهنگ، فکر و بنای اجتماعی بوده و  انقلاب بر مبنای توحید اجتماعی، جامعه مستقل، هوشمند، آینده نگر، شجاع  شکل گرفته است.  

وی اظهار داشت: ثبات قدم امام حسین (ع) و  یارانش در کربلا موجب این همه خروش و شعور جهانی شده است و هدف دشمن متزلزل کردن و ناامید کردن این ثبات قدم در جبهه حق است.  
حجت الاسلام گرزین افزود: فتنه اعتقادی مشروطه اقتصادی یکی از عوامل اصلی است که اعتقادات مردم را هدف قرار داده چرا که تورم مشکلات متعددی به مردم وارد کرده است.

برچسب‌ها گرگان گلستان سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان گلستان سازمان تبلیغات اسلامی گرگان گلستان سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام جبهه حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد