Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@13:18:05 GMT

این برنامه ها را فورا از گوشی خود حذف کنید

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۰۴۷۰

این برنامه ها را فورا از گوشی خود حذف کنید

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به‌تازگی ۳۶ بدافزار در گوگل پلی شناسایی شده که در قالب برنامه‌هایی چون ویرایشگر عکس، کیبرد مجازی و بهینه‌ساز در این فروشگاه اندرویدی منتشر شده و مجموعا بیش از ۱۰ میلیون نصب داشته‌اند.

در ادامه نام برنامه‌هایی که جوکر با استفاده از آن‌ها از کاربران کلاهبرداری می‌کند، آمده است:

• Auxiliary Message

• Element Scanner

• Fast Magic SMS

• Free CamScanner

• Go Messages

• Super Message

• Great SMS

• Travel Wallpapers

این بدافزارها متعلق به دو دسته‌ی کلی تبلیغ‌افزار و جوکر هستند و اعمال مخرب متنوعی از جمله موارد زیر را بر دستگاه قربانی اجرا می‌کنند:

پنهان کردن آیکون یا جایگزینی آن با مولفه‌های سیستمی

عضویت کاربر در سرویس‌های هزینه‌ای

اجرا در پس‌زمینه و کاهش عمر باتری

نمایش تبلیغات به‌طور آزاردهنده

هک شبکه‌های اجتماعی قربانی

اجرای کد مخرب

سرقت اطلاعات

نکته‌ی قابل توجه اینکه، این برنامه‌های مخرب امکاناتی که مدعی آن هستند را دارا بوده و عملکردی درست دارند، اما در کنار این ویژگی‌ها و امکانات، اعمال مخربی را هم صورت می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر برنامه اندروید اخبار فناوری اخبار مرتبط اپل آخرین ردپای سیلیکون اینتل را از مک هایش حذف کرد ۱۴۰۱/۵/۶ برنامه وزارت ارتباطات برای بی نیازی مردم از فیلترشکن ها ۱۴۰۱/۵/۶ چگونه مصرف اینترنت موبایل را کاهش دهیم ۱۴۰۱/۵/۶ قیمت موبایل سامسونگ چند؟ (جدول مشخصات) ۱۴۰۱/۵/۶ ویدیوها در اینستاگرام بیشتر می‌شوند ۱۴۰۱/۵/۵ به این دلایل گوشی خود را در حالت تاریک قرار ندهید ۱۴۰۱/۵/۵ آخرین ویدیو ها سیل به قطر هم رسید + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۲۳:۵۹ تمرین سخت محمدرضا گلزار در باشگاه + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۲۳:۲۹ بارش‌های مرگبار مانسون امارات را هم زیر آب برد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۲۳:۲۳ سیل در روستاهای ابهر تراکتور را با خودش برد! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۲۳:۰۵ روستای علویه از جمعیت تخلیه شد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ۲۲:۲۵ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۰۰:۱۱ این برنامه ها را فورا از گوشی خود حذف کنید ۲۳:۵۵ آقا؛ در مورد خانمت اینطوری فکر کنی، زندگی رو باختی ۲۳:۵۳ اعلام محدودیت در محور کوهسار _ جاده امامزاده داوود(ع) ۲۳:۵۰ اقتصاد آمریکا در رکود؟ / رشد اقتصادی منفی در دومین فصل متوالی ۲۳:۴۲ پنجره پورتو به خاطر طارمی بسته شد! ۲۳:۳۷ دعوای فیزیکی دو سرمربی لیگ برتر فوتبال + جزییات ۲۳:۲۹ اگر چیزی وارد گوشمان شد چه کنیم؟ ۲۳:۱۳ هراز از آخر امشب مسدود می شود ۲۳:۱۲ فوت و فن آرایش ماندگار صورت در هوای گرم به سبک آرایشگرها ۲۲:۵۳ مردان کوتاه قد چطور لباس بپوشند بهتره؟ ۲۲:۵۰ با این نشانه ها شخصیت دختران را بهتر بشناسید ۲۲:۳۵ چند توصیه برای پیشگیری از تب کریمه کنگو ۲۲:۱۴ اینطوری ذهن ثروتمند داشته باش تا پولدار بشی ۲۲:۱۲ صادرات غیرنقتی در ۴ ماهه به ۱۷ میلیارد دلار رسید ۲۲:۱۲ چطور کودک را اجتماعی تربیت کنیم؟ ۲۲:۰۸ دفاع پاول از افزایش نرخ بهره؛ آمریکا وارد رکود نمی شود ۲۱:۵۳ بارش شدید باران در تهران + فیلم ۲۱:۴۱ راه دور کردن موش از خانه بدون سم و تله ۲۱:۳۳ سند جامع همکاری اقتصادی ایران بلاروس تنظیم می شود ۲۱:۲۱ موازنه مثبت تنها راه سیاست خارجی ایران ۲۱:۱۴ استقبال بازدیدکنندگان از غرفه گروه فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ۲۱:۰۶ بورس، مرداد را بد شروع کرد / سنگین ترین افت هفتگی شاخص کل در سال ۱۴۰۱ ۲۱:۰۲ ممنوعیت ورود به شهرستان شمیرانات ۲۰:۵۹ هم اکنون بارش شدید باران در بزرگراه قم تهران + فیلم ۲۰:۵۱ دلار لبخند می زند! ۲۰:۵۰ وزنتو بگو تا بگم روزی چند لیوان آب باید بخوری ۲۰:۴۷ با حمایت همراه اول، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران قهرمان جهان شد ۲۰:۴۳ ساخت دو پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای در کشور ۲۰:۳۴ ستاره تیم ملی به تراکتور پیوست ۲۰:۲۴ هشدار صندوق بین المللی پول؛ جهان در سیاه چاله رکود ۲۰:۲۰ تترهای خود را ۱۸ روزه دو برابر کنید! ۲۰:۱۶ راز زیبایی سلبریتی ها چیست؟ + عکس ۲۰:۰۶ اثر عجیب بچه دار شدن روی مردان! ۲۰:۰۲ برخی افراد با زدوبند از بانک‌ها تسهیلات دریافت می کنند ۱۹:۵۸ همه رستوران های حاشیه رودخانه ها در شمال تهران تعطیل شد ۱۹:۵۳ طرز تهیه برگه زردآلو خونگی با فرمول بازاری ها ۱۹:۳۱ مسیر دربند مسدود شد ۱۹:۱۶ آیا سیل امام زاده داوود به آزادراه تهران-شمال نیز خسارتی وارد کرده؟ ۱۹:۰۶ چگونه وام بدون ضامن با پشتوانه سهام بگیریم ۱۹:۰۲ برای افزایش تولید ۷۰۰ تنی نیاز به ۲۵ هزار دستگاه معدنی داریم ۱۸:۴۰ خطر وقوع سیل در سه روز آینده ۱۸:۰۰ قیمت لپ تاپ اپل (جدول مشخصات) ۱۷:۲۹ در بازار آشفته انرژی، کشورها مشتاقند نفت ایران را خریداری کنند ۱۷:۲۶ قیمت برنج مصوب سال ۱۴۰۱ به زودی اعلام می شود ۱۷:۲۵ بومی سازی یکی از قطعات مهم تولید ریل در ذوب آهن اصفهان ۱۷:۲۴ راز خانم هایی که خونشون همیشه آماده مهمونه ۱۷:۱۸ پیشنهاد رسمی فنرباغچه برای جذب طارمی ۱۷:۱۵ اپل آخرین ردپای سیلیکون اینتل را از مک هایش حذف کرد ۱۷:۰۵ تصاویر عجیب از انبار خودروهای لاکچری در گمرک بوشهر ۱۷:۰۰ یارانه نقدی یا کالابرگ؟ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برنامه اندروید اخبار فناوری برنامه ها ۱۴۰۱ ۵ ۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی واقف بهروزی ادامه داد: این استان در موضوع سرمایه گذاری خارجی جزو استان‌های پیشرو است و متوسط سه سال گذشته شاخص‌های آن به عنوان الگویی برای سنجش به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: با وجود تحریم‌های سنگین خارجی و سختی مسیر‌های تبادل ارز و مواد اولیه، اما مسیر‌هایی برای تبادل ارز از استان ما طی شده که به عنوان الگو در کشور مطرح هستند، بر این اساس میزان هدفگذاری برای جذب سرمایه گذاری خارجی استان در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۳ میلیون دلار بود ولی بیش از ۲۷ میلیون دلار سرمایه گذاری تحقق یافت.

بهروزی اضافه کرد: ۱۲ طرح در سال ۱۴۰۱ و تعداد ۱۳ طرح نیز در سال ۱۴۰۲ با سرمایه گذارانی از کشور‌های ترکیه، چین، جمهوری چک، امارات و ایرانیان مقیم خارج در استان آغاز شدند که بیشتر در بخش‌های گلخانه، تولید کنسانتره، نساجی، صنایع چوب و تجهیزات هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌ شرقی همچنین از کسب رتبه دوم آذربایجان شرقی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ مربوط به واحد‌های تولید کننده، راکد و نیمه تعطیل و سایر موارد خبر داد و گفت: این تبصره از حدود هفت سال گذشته در قوانین بودجه دستگاه‌های مختلف در حال چرخش بود و بر اساس گزارش مجلس شورای اسلامی میزان تسهیلات تحقق یافته از محل این تبصره تا قبل از سال ۱۴۰۰ بیشتر تک رقمی بوده و ما جزو استان‌های متوسط به پایین بودیم.

بهروزی با بیان اینکه مجموع مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده در سال ۱۴۰۱ شامل ۱۰ هزار (کمتر از ۵۰ درصد تقاضاها) و در سال ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵۱۳ درصدی شامل ۶۱ هزار و ۵۰۰ بود، افزود: این افزایش ناشی از اقدام تحولی دولت در راه اندازی درگاه مجوزهای کسب و کار است.

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟