Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر شاهین فتحی گفت: گزارشی مبنی بر وقوع سیلاب در روستای زرین دشت فیروزکوه اعلام شد و بلافاصله ۵ تیم از نیروهای عملیاتی هلال احمر استان تهران در شهرستان فیروزکوه به این منطقه اعزام شدند.

 وی ادامه داد: در این عملیات تاکنون خودرو های عملیاتی شامل آمبولانس و خودرو نجات در منطقه سیل زده حضور پیدا کردندتا در صورت نیاز، خدمات خود را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که یک فروند بالگرد به فیروزکوه اعزام شده است، ادامه داد: استان های قم و قزوین در حالت آماده باش کامل برای پشتیبانی از تهران هستند و در صورت نیاز به استان تهران اعزام خواهند شد.

شاهین فتحی ادامه داد: جاری شدن سیل درروستای‌های زرین دشت، آتشان، مزداران و خمده در شهرستان فیروزکوه اعلام شد که بلافاصله ۱۸ امدادگر سازمان امدادونجات به همراه خودروهای امدادونجات و آمبولانس در این مناطق حاضر شدند.

 راه آهن تهران- شمال زیر آب رفت و مسدود شد

مدیر روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در پی سیل اخیر بخشی از خط ریلی تهران-شمال در بلاک زیرین دشت –مهاباد با خسارت همراه شده و تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

صادق سکری  افزود: همکاران فنی راه‌آهن در تلاش هستند تا هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود و به همین سبب فعلا سیر در این خط ریلی انجام نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، محدوده‌های زیرین دشت و سیمین دشت زیر آب رفته و با خسارت مواجه شده است و ساعت‌هاست مسافران در این ایستگاه منتظر بودند که از طریق دستگاههای ذی ربط اسکان داده شدند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پلیتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران سیل فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران سیل فیروزکوه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران سیل فیروزکوه راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرنگار مهر، کامران کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهیان نور بهترین بستر فرهنگی برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی همه‌جانبه دشمن است.

وی با اشاره به اعزام ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از استان همدان به اردوهای راهیان نور در سال گذشته در خلال برگزاری کنگره شهدا، از برنامه‌ریزی برای اعزام ۳ هزار نفر دیگر در قالب ۵۰ اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

کریمی گفت: این اردوها در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و زائران از مناطق عملیاتی مرصاد، قراویز، بازی‌دراز و پادگان ابوذر بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان همچنین از برگزاری راهیان پیشرفت در کرمانشاه به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده خبر داد.

وی در خصوص سهمیه اردوی راهیان نور امسال استان همدان گفت: ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر شامل ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب و ۱۲ هزار نفر به مناطق جنوب اعزام خواهند شد.

کریمی با اشاره به اینکه شهید شاخص امسال همدان سردار شهید تقی بهمنی است، افزود: این شهید عزیز در منطقه قراویز به شهادت رسیده و در روز ۱۳ اردیبهشت یادواره‌ای برای ایشان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090327

دیگر خبرها

  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی