Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار پنجشنبه شب در جلسه کارگروه اشتغال ایثارگران اظهار داشت: تشکیل این کار گروه ابتکار مدیرکل بنیاد شهید لرستان است که به عنوان الگویی در اختیار بنیاد شهید کشور قرار گرفته و به همه استان های دیگر تسری داده شده است.
وی افزود: در این جلسه موضوعاتی از قبیل تبدیل وضعیت ایثارگران مطرح شد که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان متولی و پیگیر این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 زیویار تصریح کرد: در این زمینه، بخشی از نیروها مثل نیروهای پیمانی، مشکلات چندانی ندارند و البته نیروهای قراردادی در روند تبدیل وضعیت مشکلاتی دارند، همچنین نیروهای شرکتی به ۲ صورت شرکت های حجمی و عده‌ای در قالب طرح با سازمان های مختلف رابطه استخدامی دارند که برای هرکدام توضیحات لازم داده شد.
 وی بیان کرد: مقرر شد، با توجه به برنامه ریزی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام خواهد داد طی یک فرایند و با توجه به تامین اعتباری که توسط این سازمان تامین خواهد شد تبدیل وضعیت ها انجام پذیرد.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در لرستان ۵۸ دستگاه باید موضوع تبدیل وضعیت فرزندان شاغل ایثارگران را انجام دهند.
استاندار لرستان با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور در سال گذشته به لرستان گفت: به منظور ایجاد اشتغال در استان اعتباری معادل یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و همچنین ۱۷۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ به طور اختصاصی برای ایثارگران در نظر گرفته شده است که این افراد باید به بنیاد شهید و یا استانداری مراجعه نمایند.
زیویار در خصوص حل مشکل مسکن ایثارگران با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور گفت: عموم مردم واجد شرایط می توانند با مراجعه به سامانه و ثبت تقاضا در این طرح شرکت کنند.
 وی افزود: برای ایثارگران می توان بلوک های مستقلی تعریف کرد و زمین های جداگانه ای در نظر گرفت و بنیاد شهید هم می تواند علاوه بر ساز و کار طرح، اعتبار خاصی را در قالب تسهیلات و به صورت بلاعوض برای ساخت مسکن این قشر در نظر بگیرد.

استاندار لرستان اظهار داشت: در این نشست مقرر شد بنیاد شهید استان ضمن تهیه زمین مستقلی برای ساخت مسکن ایثارگران، آمار افراد متقاضی را به معاونت هماهنگی امور عمرانی معرفی کند تا ساز و کار آن پیگیری شود.

در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی، معاون سیاسی - امنیتی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیر کل سرمایه گذاری و اشتغال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط حضور داشتند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران خرم آباد لرستان بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران خرم آباد لرستان استاندار لرستان تبدیل وضعیت برنامه ریزی بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در دیدار با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توان‌بخشی ایثار اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل‌رؤیت هستند.

وی افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

استاندار لرستان از ایثارگران به‌عنوان میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران یادکرد و گفت: با مهربانی مردم به‌ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت، تصریح کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته‌ایم روبه‌جلو حرکت کنیم.

وی بیان‌داشت: توان و تلاش را به کار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود.

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه، اظهار کرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

کد خبر 6095390

دیگر خبرها

  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت