Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کریمی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مدیریت شهری برنامه‌های گسترده و ویژه‌ای برای برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی تدارک دیده است و در تلاش هستیم پیش از فرا رسیدن ایام محرم، سیمای بصری شهر برای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به حرکت نمادین کاروان امام حسین (ع) از سمت امیرکبیر به سبزه‌میدان گفت: این برنامه روز دوم ماه محرم اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از اجرای ویژه برنامه محرم در چند پارک شهر قبل از اذان مغرب خبر داد و گفت: بعد از اذان نیز گروه نغمه‌های عاشورایی اجرای سرود خواهند داشت.

کریمی همچنین به برگزاری مراسم تجلیل از پیر غلامان حسینی نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در سینما روباز گاوازنگ هم ویژه برنامه عزاداری برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه به منظور فضاسازی شهر یک تعداد از اشعار نوستالژیک مربوط به ماه محرم از طریق اکران بنر نمایش داده می‌شود، افزود: این اشعار به صورت دیجیتالی اکران می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در همه پارک‌های شهر مراسم عزاداری برگزار می‌شود، اضافه کرد: البته این مراسمات با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرایی خواهد شد که در همین راستا کارشناس روانشناس نسبت به ارائه خدمات مشاوره اقدام خواهد کرد.

کریمی همچنین از پویش همگانی همیار شهر، حامی محیط زیست خبر داد و گفت: این پویش در راستای نریختن زباله در سطح شهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: کریمی شهرداری زنجان معاونت فرهنگی سینما روباز اجرا عزاداری گاوازنگ فضا سازی شهری پیر غلامان اشعار آیینی مذهبی مناسبت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد