Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:52:36 GMT

۱۴۵ کیلوگرم موادغذایی فاسد در قزوین کشف و معدوم شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۱۲۱۵

۱۴۵ کیلوگرم موادغذایی فاسد در قزوین کشف و معدوم شد

هاشم یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی روز گذشته ۸۵ واحدصنفی شامل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، سوپرمارکت ها و آرایشگاه‌های بانوان و مردانه و استخر های شنا مورد بازدید کارشناسان بهداشت و محیط قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این بازرسی ها ۱۴۵ کیلوگرم موادغذایی تاریخ گذشته شامل روغن سرخ کردنی، پنیرمحلی و انواع کنسروها کشف و توقیف و معدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان قزوین اشاره کرد: باتوجه به اخطار تعطیلی ۴۸ ساعته به ۱۰ واحدصنفی در روز سوم مردادماه  سال جاری برای رعایت نکات بهداشتی، سه تیم از کارشناسان بهداشت محیط این مرکز به مکان‌های فوق مراجعه کردند که هشت واحدصنفی به علت رعایت نکردن موارد  بهداشتی پلمب شد.

وی با بیان اینکه نظارت بر رعایت بهداشت در واحدهای صنفی با جدیت و بدون اغماض دنبال و پیگیری می شود، ادامه داد: امکانی که پلمپ شدند، شامل۲ واحد صنفی نانوایی، سه واحد صنفی آرایشگاه بانوان، یک واحدصنفی رستوران، یک واحدصنفی خواربار و یک واحدصنفی اغذیه فروشی بود.

مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در ادامه گفت: برای سه واحد صنفی هم با توجه به رفع نواقص بهداشتی ابلاغ شده، فک پلمپ صادر شد.

برچسب‌ها بهداشت محیط کار اصناف قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهداشت محیط کار اصناف قزوین بهداشت محیط کار اصناف قزوین بهداشت محیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در گشت مشترک مدیریت بازرسی اصناف با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی، طی دو روز گذشته، ۲ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد پلمب شد که عمده تخلفات این واحدها گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای این صنف تشکیل شده و ۷ واحد نیز پلمب شده است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز