Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای چراغ پور گفت: از عصر روز پنجشنبه ۵۰ میلیمتر بارش در ایستگاه بارده و ۳۷ میلیمتر نیز در ایستگاه شیخ‌شبان شهرستان بن به ثبت شد که به سبب اینکه خاک در فصل تابستان خشک است و اثرپذیری آب در آن بسیار کم است منجر به آبگرفتگی معابر و سیلاب در این مناطق شد.

در ایستگاه کوهرنگ نیز ۳۲ میلیمتر بارش، در ایستگاه فرودگاه شهرکرد ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیمتر، بن ۷.۸ میلیمتر، گندمان ۱۷.۵ میلیمتر، امام قیس بروجن ۲۲ میلیمتر، سامان سه میلیمتر، بلداجی ۶.۲ میلیمتر، کوهرنگ هشت ملیمتر، بروجن ۲.۸ میلیمتر و سایر نقاط استان در حدود یک میلیمتر و کمتر از آن به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید

وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری+فیلم

وی افزود: هشدار قرمز برای امروز در استان صادر شده است و بارش‌ها همراه با تگرگ، رعد و برق و باد شدید خواهد بود از همین رو می‌تواند مخاطره آمیز باشد.

بارش‌ها از اوایل وقت جمعه تا اوایل روز شنبه در استان ادامه دارد و شهرستان‌های اردل، کوهرنگ، لردگان، فارسان، بروجن، خانمیرزا، کیار، سامان، بن و شهرکرد از این سامانه تاثیر می‌پذیرد.

به گفته آقای چراغ پور، آبگرفتگی منازل در مناطق مستعد، احتمال تخریب پل و رانش زمین و خسارت بر اثر صاعقه وجود دارد از همین رو باید تمام نکات ایمنی و مراقبتی رعایت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فصل تابستان بارش های مانسونی هواشناسی چهارمحال و بختیاری آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، این همایش ساعت ۷ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.
این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی آغاز  و برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، انجام ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید